Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door demian
een meevaller moet je delen vind ik![]()
En dat is nog niet alles maar daarvoor ben ik in behandeling 
Origineel geplaatst door Riekoes
Kijk.. Een verhaal als Vizion beschreef, die gewoon al onderweg was. Dat is gewoon klote en onbeschoft van een verkoper.......
....... Het gaat er maar net om hoe iets afgehandeld wordt.
Wat die teisco betreft, ik heb die persoon van te voren verteld dat het apparaat meer waard was dan hij er voor vroeg en of dat ie het zeker wist.
Daar aangekomen heb ik hem nogmaals verteld wat ik dacht dat het ding waard was, hij bleef volhouden aan de prijs waarvoor hij hem aanbood. Ik heb hem nog extra willen geven, maar de man wilde er niets van weten.

Origineel geplaatst door Vizion
Dat wilde ik maar zeggen.. had die gozer mij op tijd gezegd dat hij hem aan iemand anders
wilde verkopen, was er wat mij betreft helemaal niets aan de hand geweest.
Had ik mezelf in ieder geval de rit kunnen besparen.
In dat geval nomineer ik jou ook voor een huldiging..![]()
![]()

Wat die teisco betreft, ik heb die persoon van te voren verteld dat het apparaat meer waard was dan hij er voor vroeg en of dat ie het zeker wist.
Daar aangekomen heb ik hem nogmaals verteld wat ik dacht dat het ding waard was, hij bleef volhouden aan de prijs waarvoor hij hem aanbood. Ik heb hem nog extra willen geven, maar de man wilde er niets van weten.
Ik had mij later bedacht dat de persoon wel eens een psychiatrisch geval kon zijn die in een psychotische bui al zijn gear de deur uit deed en ik kampte met schuldgevoelens de eerste 2 weken na aanschaf. Gelukkig slijt dat vrij vlug
Later heb ik hem nog gebeld of dat ie er geen twijfels over had en of ik iets voor hem kon terug doen. Maar hij had er vrede mee. (het begrip hulde komt weer om de hoek kijken![]()
Origineel geplaatst door Acidfever
Of de verkoper wil het apparaat gewoon snel kwijt of heeft er 2 dagen ervoor veel minder voor betaalt dan jij er nu voor geeft. Er zijn zoveel mogelijke redenen dat iemand kan besluiten een lage vraagprijs te vragen, zelfs de mogelijkheid dat het gestolen waar is. En dan ga jij nog even tegen die persoon zeggen dat hij er nog wat meer voor moet vragen!
Ik zal nooit aan iemand vragen of hij wel zeker weet of hij er niet meer voor wil hebben (behalve misschien als ik merk dat ik met een psychisch onstabiele persoon te maken heb). IK blijf erbij dat een verkoper, zeker in deze tijd, voldoende bronnen ter beschikking heeft om een actuele waarde van het product dat hij verkoopt te vinden.
Ik bedoel, stel je loopt op een rommelmarkt. Je ziet ineens een TB-303 liggen. De staat is redelijk goed, er mist een knopje, maar de potmeter zit er nog op. Je vraagt aan de beste man: "Moet dat kosten?". En hij antwoord: "50 Euro voor jou!"
Wat doe je dan? De man vertellen dat het apparaat wat hij gratis heeft gekregen via wat oude rommel van iemand zijn zolder zelfs in deze staat veel en veel meer waard is. Of zeg je "Voor 40 neem ik hem mee!" ???????
Als het bedrag een beetje lager is dan gemiddeld zal ik ook niets zeggen, maar als het 2x onder de reeele waarde ligt zeg ik dat dus wel.
In het geval van die 303, ik zou tegen die man zeggen, doe normaal, weet je wat die waard is?
Als ie dan nog voet bij stuk houdt dan koop ik hem, als ie zich bedenkt geef ik hem een knipoog en wens ik hem succes met de verkoop.
Maar dit werkt voor de meesten niet zo dus.. (ook niet onbegrijpelijk hoor, daar niet van)

Ik denk werkelijk dat jij de enige persoon bent die dit zou doen.![]()

ik ben dan ook een rare![]()

. Maar als ik via internet iets zie dat goedkoop is en ik wil het hebben, vraag ik de verkoper wel waarom 'ie er zo weinig voor vraagt. Dit ook omdat mensen hier in de buurt nooit wat verkopen lijkt het wel (moet binnenkort weer helemaal naar Hoorn vanuit Hengelo om een podXT op te halen) en ik niet ver wil reizen om vervolgens te zien dat een apparaat zwaar beschadigd of stuk is. Ik geef zo de verkoper dus wel aan dat z'n prijs laag is, maar ik zeg niet dat 'ie er meer voor moet vragen. dat moet 'ie zelf weten namelijk.Origineel geplaatst door Kevin
Bij een goede deal ben ik in staat om s'nachts om 1:00 nog in de auto te stappen en naar Uithuizermeeden te rijden.....zo snel mogelijk want er zijn altijd kapers op de kust![]()

Ik bedoel, stel je loopt op een rommelmarkt. Je ziet ineens een TB-303 liggen. De staat is redelijk goed, er mist een knopje, maar de potmeter zit er nog op. Je vraagt aan de beste man: "Moet dat kosten?". En hij antwoord: "50 Euro voor jou!"
Wat doe je dan? De man vertellen dat het apparaat wat hij gratis heeft gekregen via wat oude rommel van iemand zijn zolder zelfs in deze staat veel en veel meer waard is. Of zeg je "Voor 40 neem ik hem mee!" ???????
Pfff. Achteraf blij dat ik geen rhodes heb, dus tnx for that mr dj DD.