Picknick Synths (op batterijen)

laptop het beste picknick apperaat ever.

en wat dachten jullie van de good old Crackle Box

new-cracklebox.jpg

als het mooi weer is wil ik wel mijn buitenact doen,zonder batterijen

BUITENACT

Origineel geplaatst door Zoidsity
SP-303 meen ik ook, Casio SK-5 ook. Heel veel (goedkopere) keyboards.

Helaas... de SP-303 niet.

live buiten!

live buiten!

als je het groter wilt aanpakken:

een accu.. ( als je andere dingen mee wilt nemen) : een omvormer (12 naar 220) .
ik heb zelf een erg leuk mobiel setje.. sp202 sampler, cs01 mk2 , tapedecks met pitchcontrol, 2kan mixer met effecten (lasergun, helicopter, ambulance etc :-) pedaaltjes.. een laptop .. een rollator.. ( http://070.freetekno.nl/pictures/album415/HPIM4316_resize )

wat wil je nog meer?

al je van die vrachtwagen accu's hebt en een zware omvormer (1000watt RMS) kan je een klein system aansluiten en een liveset.. (ik spreek uit ervaring :-) en dan lekker in het lingebos (bij amsterdam--daar doen ze niet moeilijk over kleine feestjes) gaan muzieken..

Origineel geplaatst door PzHKL
*note to self: never buy second"hand" gear from turtel...

:D

Te koop Memoryomhoog weinig gebruikt altijd binnengestaan

3.000.000,--

jam sessie in kroneburgerpark

Ik neem mee

JVC RV DP200 Boombox ( Guitar input/ Mic Input en Aux ), DX100, TR606 op de input van RY-10

en een sm58 en eventueel MD/MP3 met instrumentals.

Origineel geplaatst door turtel
Te koop Memoryomhoog...B]

:D

*ontopic: het enige batterijen slurpende apparaat wat ik mee zou kunnen nemen uit mijn setup is de mc202 :dj: :biertje: :peukie:

Origineel geplaatst door Arv
Stylophone. Dan ben je helemaal de bom!

Een stylophone...daar ben ik toch wel erg benieuwd naar. Ik heb hem wel eens op een MP3-tje gehoord (als demo). Maar volgens mij zegt zo'n MP3 niet alles...ik moet er toch eens een kopen.

Back