Picknick Synths (op batterijen)

Casio CZ1000 is volgens mij ook een volwaardig buitenspeeltje..

Attachments

• cz1000.jpg
    cz1000.jpg
    30,2 KB · Bekeken: 98
Origineel geplaatst door 6 trak
[zeikmode]

het is "picnic" niet "picknick"...

[/zeikmode]

[het-groene-boekje-mode]

Het is toch echt "picknick" niet "picnic"...

[/het-groene-boekje-mode]

;)

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Een stylophone...daar ben ik toch wel erg benieuwd naar. Ik heb hem wel eens op een MP3-tje gehoord (als demo). Maar volgens mij zegt zo'n MP3 niet alles...ik moet er toch eens een kopen.

zou ik niet te veel van verwachten matthijs.
Ik heb er een paar gehad. Ze klinken als een langerekte scheet. Je kunt er ook vibrato op zetten en dan klinkt het als....
Een langerekte scheet met vibrato :D

Ik zou trouwens de phillips pmc-100 meenemen naar de picknic voor wat fm gepiel dr bij.

Ik zou de QY-100 mini workstation / sequenser van Yamaha meenemen. Komt dat ding ook weer eens uit de kast !...
Niet echt een synth, maar wel gemaakt om te pielen in de vrije natuur ( zo u wil )

Heeft zelfs een sample broertje genaamd SU 200 portable loop remix sampler. Met dit setje kun je toch
een aantal noten kraken dacht ik zo...

361top.gif

Misschien kun je hiermee 1 synth stroom geven.

yamaha djx keyboard. die gaat tot nu toe altijd mee op vakantie. een onfatsoenlijke dosis geluiden, zooitje ritmes, simpel sequencertje, ja kan zelfs een sampletje scoren, en dat alles zeer draagbaar en ook op batterijen.
Vijf octaven aanslaggevoelig, ribbon controller, paar extra speelknopjes. Zoveel voor zo weinig.
Een echte synth is het volgens mij niet, maar je kan flink rotzooien met de geluiden.
Ennuh: fijn de speakers erin, met basboost klinkt het zo gek nog niet. Een alles in één oplossing.

Origineel geplaatst door Gein
Een gameboy jam:D
Nu je het zegt. Ik heb vandaag een 'nummer' gemaakt op de gameboy met een progje wat op de gameboy camera zit. Het stelt niks voor. Je kan wat sinus veranderen, modulatie en gain toepassen op 2 verschillende geluidjes. Daarnaast heb je ook nog noise, waar je een beat van moet knutselen. Het gebeuren is een loop van 1, 2, of 4 maten, afhankelijk van hoe dicht je de beat bijelkaar zet in combinatie met de bpm.

Als je het aansluit op 2 speakertjes is het perfect voor op het picknick kleed!

Origineel geplaatst door elektrovolt
jaa ! en dat was het een vast gegeven dat als er 'sports' op staat waren ze geel !

Oftopic:
Is niet helemaal waar (echt, geen 1 april joke), ik heb een sports Walkman gehad
die groen was, was geen succes want was eenmalig.
Ik heb dat ding nog in de trein naar Z-Frankrijk laten liggen in '88, Mouserende wijn was daar debet aan8D

Origineel geplaatst door mikemix
Oftopic:
Is niet helemaal waar (echt, geen 1 april joke), ik heb een sports Walkman gehad
die groen was, was geen succes want was eenmalig.
Ik heb dat ding nog in de trein naar Z-Frankrijk laten liggen in '88, Mouserende wijn was daar debet aan8D
LoL! wat gaaf. Ik heb ook het idee dat ze altijd geel zijn. Mja of met rood... Maar met GROEN?!?! Da's echt hip.

Aaaah, die goeie oude tijd 10 jaar geleden met een Novation Basstation keyboard aan een oude Sharp Ghettoblaster met bassboost onder een grote brug over de rivier de Maas 's nachts op de acid vet zitten spacen. De vissers aan de overkant vonden het volgens mij een beetje eng klinken. :duivels:

Origineel geplaatst door etaoin
Gelden de accu's in een UPS ook als batterijen? :D
Op m'n werk staat er eentje van ca. 20U die drie volle racks een uur of vier in de lucht kan houden.
Als je die nou meeneemt? Klein nadeel is z'n gewicht van zo'n 300 kilo :duivels:
vrachtwagentje huren.

Mijn brute sony MD speler is ook metallic groen en die is niet zo oud (2 jaar ofzo). Wel fijn, want hij is zo lelijk dat ik niet bang hoef te zijn dat 'ie ooit gejat wordt heheehhe

Yamaha SU10

Lekker op batterijen sampletjes maken en editten :

Attachments

• su10.jpg
    su10.jpg
    135,5 KB · Bekeken: 96
Origineel geplaatst door Slolov
Aaaah, die goeie oude tijd 10 jaar geleden met een Novation Basstation keyboard aan een oude Sharp Ghettoblaster met bassboost onder een grote brug over de rivier de Maas 's nachts op de acid vet zitten spacen. De vissers aan de overkant vonden het volgens mij een beetje eng klinken. :duivels:

:D 8) :D

CS1x ! (wat zegt ie nou ??)

Tijdje terug mn cs1x opengemaakt en wat zag ik... een lange plastic sleuf voor batterijen !!! :D geen draadjes voorbereid dat niet.

vage shit

Back