Picknick Synths (op batterijen)

Mooi ding, die Yamaha SU10. :koffie:

Origineel geplaatst door 6 trak
[zeikmode]

het is "picnic" niet "picknick"...

[/zeikmode]

[detailmode]

The word picnic first appeared in English texts in the mid-1700s, and may have entered the English language from the French word piquenique or from the German picknick.

[/detailmode]

Piqniq......... :confused:

picknick synth

picknick synth

wat dacht je van de gameboy met het lsdj programma!! overal waar JIj wil scheuren en bleepen :dj:

hoe zit het met picknick sequencers?

er kwamen er wel wat voorbij...
maar iemand nog voorstellen?

Synths,drumcomputers op batterijen

Synths,drumcomputers op batterijen

Heb al een search gedaan maar ben wel eens benieuwd welke synths er allemaal op batterijen kunnen werken.
Zou hier zelf baat bij hebben aangezien ik de hele week zonder iets te spelen zit (onderweg) en ik geen laptop mee wil nemen.
Zou ik aan universele 12v laptopvoeding (voor in de auto) bijv. een Electribe of Machinedrum kunnen hangen?

veel is om te bouwen volgens mij, heb eens van iemand gehoord die zijn kstation zelf battery powered had gemaakt.

anders: microkorg is standaard batterijen

Behringer MXB1002 mengpaneel werkt ook op batterijen zodat je al je favoriete batterijen speeltjes aan elkaar kunt mixen!

oh en hij is te koop ;)

als je n cs1x openschroeft dan zie je ook n batterijen compartiment..
moet je zelf nog even een klep onder in t apparaat maken en wat draadjes aanleggen
echt compact is ie niet

een boss dr55 drumdingetje kun je op batterijtjes doen
nog n paar gitaarpedalen onder je voeten en je kunt van maastricht naar groningen
treinen

Bericht door een moderator:
samengevoegd

Siel DK-70

Siel DK-70

de DK-70

Helaas werkt een Novation K-station niet op batterijen maar hij is toch lekker klein..

Attachments

• kstation.jpg
    kstation.jpg
    32,9 KB · Bekeken: 104
auto op het gras en hupla! voeding uit de sigarenaansteker input.
moet je alleen wel even een camouflagenet meebrengen.
;)

geen battery synth maar wel een portable draaitafel, misschien ook wel handig voor je pic(k)nic(k)
Tis er 1 van Numark en hij ziet er naar mijn inziens niet uit, maar ja...

Attachments

• numark pt01.jpg
    numark pt01.jpg
    43,4 KB · Bekeken: 102
tijdje m'n quasi 309 id. trein gebruikt met een accu van een schroefmachiene ging goed
wel vreemde blikken van mede reizigers.

draadloos rules!!

Origineel geplaatst door etaoin
Yamaha SHS-10 en DD-10 :D

Voor de dd-10 zul je dan wel een paar setjes reservebaterijen moeten meenemen denk ik :D. Zeker vanwege de ingebouwde speakers :)

Back