De beste 1 april grap ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het heeft niet echt zin meer, iedereen is op zijn hoede hier in ons mooie Kikkerland..
Het is echt een kunst om een mooie 1 april grap te bedenken die niet ranzig is, wel fris is,
originineel, maar niet te bijdeihant.

maar in andere Forums heb ik aardige verwarring gezaaid.. (ten koste van mijn Rating)..

http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=310470

Regards,

MarMin.

Laatst gewijzigd:
1april.jpg

NEE HE

Attachments

• ojee.gif
    ojee.gif
    19,6 KB · Bekeken: 116
Mono-poly die zeg dattie stopt.

gewoon ni naar je werk gaan en dan de volgende dag tegen je baas zeggen dat het een 1 april grapje was. Dat is wat ik nu aan 't doen b en btw:biertje:

Origineel geplaatst door dr.meccano
gewoon ni naar je werk gaan en dan de volgende dag tegen je baas zeggen dat het een 1 april grapje was. Dat is wat ik nu aan 't doen b en btw:biertje:

En dan belt je baas met de melding dat je ontslagen bent, en dan 1 uur later terubellen met "1 april!"

Nou?

Mwoah, tis leuker als de baas op 2 april belt. Weet je tenminste waar je aan toe bent :duivels:

In Zweden heeft de nationale tv zender, in de tijd dat er net kleurentelevisie was geintroduceerd, in een uitzending aangekondigd dat, wanneer men een vrouwenpanty over de zwartwit tv zou trekken, er kleur te zien was. Meer dan 200.000 mensen hebben op 1 april een panty over hun tv getrokken om erachter te komen dat het pure onzin was...

De BBC zond op één van haar radiozenders een interview uit met de kosmosdeskundige Patrick Moore, die aankondigde dat de planeten Jupiter en Pluto die dag heel even, om precies 09.47, op één lijn zouden staan (Pluto zou dus vanaf de aarde beschouwd achter Jupiter wegschuiven). Daardoor zou de zwaartekracht tijdelijk iets verminderen. De geleerde heer vertelde erbij dat wie op dat moment omhoog zou springen, iets geweldigs zou ervaren. Vlak na de uitzending belden honderden mensen naar de BBC door dat ze hadden gesprongen en wat een aparte beleving dat was geweest. Eén vrouw zou hebben verteld dat ze met elf mensen in een kamer boven de grond had gezweefd.

(Wikipedia)

deze vondt ik ook altijd leuk ,paar jaar geleden was clinton op een april op een school
en daar kreeg die het verkeerde boek van een medewerker.

Attachments

• clinton.jpg
    clinton.jpg
    23,7 KB · Bekeken: 89
:D en dat vind ik weer een leuke fotoshop.

'k Begin 1 april (foolsday) een beetje afgezaagd te vinden, btw (15 jaar geleden al..)

tussenstand beste 1 aprilgrap 2005 stemmen zijn geteld twee dagen later8o) maar komen nog binnen

mono -ik stop ermee8o)-------829:o:
bliep arp2500 -----------------311
tutrel foto korg --------------- 185
-----------------------------------------------------
--------------------------------1325:o:

De koelste is gewoon:

2 kikkers komen mekaar tegen op 1 april.. Zegt de 1 tegen de ander: Heej joh, je veter zit los!!!
De ander bukt om zijn veter te strikken, waarop de eerste kikker hem gigantisch anaal penetreert...
De gebukte kikker schrikt zich het apezuur en schreeuwt "GEK, wat maak je me nou?!?!"

Waarop de andere kikker roept: "1 april, kikker in je bil..."

:halleluja

Origineel geplaatst door Ethereal
De koelste is gewoon:

2 kikkers komen mekaar tegen op 1 april.. Zegt de 1 tegen de ander: Heej joh, je veter zit los!!!
De ander bukt om zijn veter te strikken, waarop de eerste kikker hem gigantisch anaal penetreert...
De gebukte kikker schrikt zich het apezuur en schreeuwt "GEK, wat maak je me nou?!?!"

Waarop de andere kikker roept: "1 april, kikker in je bil..."

:halleluja

:dubbel:

hihihi.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back