digeridoo geluid maken

kheb nog wat zitten prutsen met de samples van hansbakker. :D

Attachments

• deed.mp3
    627,7 KB · Bekeken: 105
Ik gebruik zelf Quantum Leap Ra, daar zitten echt vette digiridoo geluiden in! En nog veel meer vette geluiden trouwens, allemaal uit de oude doos :D Echt een aanrader dus.

Jamiroquai - Didjerama van het album Travelling without moving uit '96
Misschien bruikbaar ondanks bijgeluiden.

Attachments

• jamiroquai-didjerama.mp3
    154,2 KB · Bekeken: 100
Van hetzelfde Jamirroquai album Didjital vibrations
Ik heb het intro en het outro wat knullig aan elkaar geplakt, maar het idee is duidelijk.
Volgens mij zit er in het outro wel een bruikbaar stukje

Attachments

• jamiroquai-didjital vibrations intro + outro.mp3
    507 KB · Bekeken: 91
Origineel geplaatst door hansbakker
de slang? de buis! daar is prima op te blazen hoor, en het komt verrassend dichtbij :)
ik vind het geweldig alllen moet je niet te popi proberen te zijn.daar hou ik niet zo van p.s. dan . vind zelfs beter dan die Jamirroquai sample

Origineel geplaatst door dr.DRé
ik vind het geweldig alllen moet je niet te popi proberen te zijn.daar hou ik niet zo van p.s. dan . vind zelfs beter dan die Jamirroquai sample

te popi? :confused: het leek me een beetje flauw als iemand het met een slang probeerde....
en die drie samples had ik toch nog liggen.. :)

oink

oink

ik vind het geweldig alllen moet je niet te popi proberen te zijn.daar hou ik niet zo van

En wie ben jij? Fidel Castro?
Wie doet hier nou popie?

Maarre ik stop maar met mijn reactie want straks ga je mij ook nog intimideren.
:maffia:

Origineel geplaatst door isnieZot
kheb nog wat zitten prutsen met de samples van hansbakker. :D

ik ook het doet me een beetje aan een ritje in een spookhuis denken:

:peukie: :bekdicht:

Attachments

• didgemix.mp3
    750,7 KB · Bekeken: 93
Re: digeridoo geluid maken

Origineel geplaatst door demian
oi :)

Ben opzoek naar een manier waarop ik het best een digeridoo (of is het nou didgeridoo??) kan nadoen.
Samples lijken me de weg naar toffe digeridoopartijen maar zie die maar weer 's te vinden.
(is ook goed trouwens)

Het liefst heb ik gewoon een vst plug-in waarmee ik supergeweldig de digeridooblazer in mij kan laten gaan.
Ik ben nog niet begonnen met het nabouwen van het geluid want ik weet niet waarmee en hoe ik dat het best kan aanpakken.

Iemand die een idee heeft?

heb je reason? in de soundbank steken een paar didjes

zo bedoelde ik dit echt niet hoor, als je het zo wil interpeteren. mij best even goede vrienden
welicht hebben jij nog nooit een kompliment gehad. vriendin vriend ect.
t2de, zo ceteren ze bij de krant zo0 als het hun uitkomt, hier mag/moet je dan wel alles ceteren anders lok je op iets wat iemand heeeelemaal niet bedoeld.

"Maarre ik stop maar met mijn reactie want straks ga je mij ook nog intimideren"

valt dit zo zwaar jonge. dat ik je helemaal probeer stuk te maken.
beetje overdreven.
maar welicht ben ik wel een beetje conservatief, maar dat is aanmij.

Origineel geplaatst door dr.DRé
zo bedoelde ik dit echt niet hoor, als je het zo wil interpeteren. mij best even goede vrienden
welicht hebben jij nog nooit een kompliment gehad. vriendin vriend ect.
t2de, zo ceteren ze bij de krant zo0 als het hun uitkomt, hier mag/moet je dan wel alles ceteren anders lok je op iets wat iemand heeeelemaal niet bedoeld.

"Maarre ik stop maar met mijn reactie want straks ga je mij ook nog intimideren"

valt dit zo zwaar jonge. dat ik je helemaal probeer stuk te maken.
beetje overdreven.
maar welicht ben ik wel een beetje conservatief, maar dat is aanmij.

Als je zo nodig wilt blijven reageren, doe dat dan even via een pb...wordt een beetje off-topic anders...

Is het nog een beetje gelukt Demian? en wat heb je nu gebruikt? kortom, post eens wat van je (mis)baksels :P

Ik kijk wel uit met goede tips want voor je het weet ben je bij sommigen te 'popi-jopi' of zoiets :bekdicht: gaat nergens over, dus chill! :biertje: Of post anders wat samples of geen een tip maar dat geblaat :stupid

Laatst gewijzigd:
Het exacte geluid lijkt me onmogelijk met een synthesizer, maar je kunt
met chorus/flanger en een feedback osc wel sommige karakterastieke nabootsen.

Zie bijlage: bron geluid: jp8000 (als dat lukt.. nooit eerder iets ge-upload!)

Attachments

• didge.wav
    568,3 KB · Bekeken: 98
Ps: mijn bijlage is geen .wav maar een .aiff (zeg maar wave voor apple)
dus moet te openen zijn als wave en anders ff extensie veranderen in aiff!

sorrie voor het ongemak!

Back