Maak even baby muziekje!

C

cryostudio

Guest
Hoi,

Ik werk bij radio2 en ik ben even opzoek naar een lief/simpel baby "muziek doos" muziekje als achtergrond muziek voor een spotje. Nu kan ik gaan zoeke in bergen sample cd's maar het lijkt me leuk als iemand hier iets snel kan maken!? Je krijgt er geen geld voor maar je komt wel op de radio! :D Het muziekje hoeft maar 25/30sec lang tezijn!

Het spotje moet vandaag of morgen af zijn dus er is haast bij! Zet je mp3tje ff online en dan mail ik de winnaar!
Ps. Als niemand iets kan maken dan zijn links naar goeie audiofiles ook welkom :P

Groeten,
Ruud!

haha, helaas heb ik geen kleine. Anders had ik vast zo een trekpop speelding kunnen pakken en ff op kunnen nemen..

R

M'n schoonouders hebben er eentje hangen voor de kleine van mijn zwager, maar ja, daar zit een nummer van Barbara Streisand in, dus als ik die zou opnemen wordt 't royalties dokken :D

dat mag ook

dat mag ook

idd als je toevallig van dat speelgoed hebt liggen mag je dat ook opnemen!... maar misschien leuker om even 4maten op je synthersyzer in tespelen?? Het is dat ik nu niet thuis ben anders had ik dat ook even gedaan :)

Re: dat mag ook

Re: dat mag ook

Origineel geplaatst door cryostudio
idd als je toevallig van dat speelgoed hebt liggen mag je dat ook opnemen!... maar misschien leuker om even 4maten op je synthersyzer in tespelen?? Het is dat ik nu niet thuis ben anders had ik dat ook even gedaan :)

Ik zit ook op werk :D

hey cool dat je ff wat gemaakt hebt!

vind um een beetje depri klinken misschien ff pitchen!? moet wel beetje vrolijk klinken namelijk :D... wat wel cool is dat het lijkt alsof hij aan het einde weer opgewonden moet worden :)

zal um iedergeval ff proberen tegebruiken met rest van audiomateriaal..en dan ff kijke of ie past

Hey cool allemaal! Vind de laatste versie van VanHeckis erg cool!..vooral dat loopje op 26sec.

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
ik heb een echte ...met mijn dochter opgenomen

:okdan:

Geweldig! Wie kent dat deuntje nou niet? :halleluja

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
ik heb een echte ...met mijn dochter opgenomen

:okdan:

hier kan je een leuke hardstyle remix contest van maken :D

wel een gehaaide manier dit, ga ik ook maar eens gebruiken. Ik weet wat je voor een muziekje onder een commercial kan vragen... je eigen naam bij buma opgeven en dat ook nog eens lekker ontvangen. klant tevreden want tegen een relatief zacht prijsje aanbieden... stocktarief of zo. en de maker een goed gevoel geven door te zeggen dat ie op de radio komt.....

of heb ik het nu helemaal mis?

ik neem in ieder geval aan dat je er aan verdient toch?

Origineel geplaatst door DJ Fuse
wel een gehaaide manier dit, ga ik ook maar eens gebruiken. Ik weet wat je voor een muziekje onder een commercial kan vragen... je eigen naam bij buma opgeven en dat ook nog eens lekker ontvangen. klant tevreden want tegen een relatief zacht prijsje aanbieden... stocktarief of zo. en de maker een goed gevoel geven door te zeggen dat ie op de radio komt.....

of heb ik het nu helemaal mis?

ik neem in ieder geval aan dat je er aan verdient toch?

gelieve hier eens op in te gaan cryostudio.

Ben het helemaal met DJ Fuse eens.

Gehaaide manier om de mensen muziek te ontfutselen.
En ook erg naief om hierop te reageren overigens.

Mocht de persoon hier aan verdienen of niet dan is het in feite ook diefstal of iig misbruik van rechten zonder overeenkomst te hebben gesloten.

Back