Sander/Sendex video

sander

_
Weet niet of dit de juiste plek is, maar anders moet topic maar verplaatst worden.

Hier wat beelden van een liveset van mij van een paar weken geleden.
Heb het een beetje zitten editen en dit is het voorlopige resultaat. Sommige shots zijn vrijlang
andere waren heel kort of heb ik ingekort. Optreden zelf was ruim een uur ofzo.
In deze versie slecht geluid(bijgeluiden, etc) en slechte beeldkwaliteit als je te groot bekijkt.
Omzetten, etc is niet helemaal lekker gegaan. Betere versie komt misschien nog een keer.

Het is van alles wat, chicago house/acid/wat electroachtig en veel ongecontroleerde herrie.
En ja het loopt niet altijd in sync.

80MB, ruim 31min.

http://www.joskeonline.com/~sid/sendex/sendex@dystopia2005[bad_sound_version].wmv
http://www.sander.islamiet.nl/sendex@dystopia2005[bad_sound_version].wmv

ff kijken hoelang de bandbreedte het volhoudt.

Setup: 101, 303, 707, 808. MPC-1000, behringer mixer en een klein zoom1010 effectboxje.
De MPC wordt gebruikt om wat loopjes uit en aan te zetten en
de rest is voornamelijk de overige apparaten. Alles saat in write mode en de 101 arpegiator
wordt getriggerd door de 808 accent.

Laatst gewijzigd:
video is zeer geslaagd, zouden meer van die live sessies moeten online komen is een goeie instekker van hoe de dingen aan te pakken.

Loike set! en idd leuk om eens een vidio online te smijten :)
Meer meer meer !!!

toffe film sander, ziet er gezzelig uit , best ingewikkeld om alles goed draaiende te houden die tijd

petje af hoor

:okdan:

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Op de tweede krijg ik van here jezus een 404. De eerste haal ik nu naar binnen.

Link was fout, het laatste stuk zat niet in de link, nu wel.

Origineel geplaatst door sander
Link was fout, het laatste stuk zat niet in de link, nu wel.

Ach zo, had ook liever gehad dat here jezus mij een 303 gaf ipv een 404. Video is leuk,wel een hengste bal dat feest op video 1 [2 moet ik nog zien].

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Ach zo, had ook liever gehad dat here jezus mij een 303 gaf ipv een 404. Video is leuk,wel een hengste bal dat feest op video 1 [2 moet ik nog zien].

2 is een mirror :)

Origineel geplaatst door Bas
Loike set! en idd leuk om eens een vidio online te smijten :)
Meer meer meer !!!

Ja das inderdaad wel leuk. Ik zou ook wel wat andere willen zien.

Sander,

ik vond het wel een grappige opname en door de geluids / beeldkwaliteit was wel heen te prikken.
Wat me opviel is dat je soms heel abrupt geluiden er in en uit gooit. Misschien is dat je stijl ook wel, ik weet het niet. 't Is natuurlijk geen trance wat je maakt, waar alles lekker uitgesmeerd en gedoseerd dient te worden als halvarine op een witbroodje ;).

Leuk gedaan! had je nu een 707 bij je? De rest herkende ik wel 808,101,303,mpc1000 enzo. Er is ook een opname van mijn liveset van anderhalve week geleden. Ik hoop dat mijn zussie binnenkort tijd heeft om daar een DvDtje van te bakken en dan upload ik ook wel iets :). Zullen we rond die tijd een "Post hier je liveclip" thread starten?

Rob

Ja, ik ben veel bezig op de 707. Het is dat apparaat links van de 303, onder de mixer.

Ik las dat google een nieuwe servide start. Google Video. Je kan dan je eigen video uploaden onafhankelijk van de grootte en je kan aangeven of deze gratos voor iedereen beschikbaar is, of dat ze motten dokken, etc.
Je kan dan in google op video zoeken. Er komt dus een extra optie bij op de google pagina.
Oftewel geen opslagproblemen, want google host em dan gewoon!. :okdan:

lekker, ja lijkt trouwens sprekend op je avatar :)

mischien moet je die mpc, 808 en 303 gewoon even aan mij geven.. die claps van die 707 zijn zo ontzettend lekker vind ik

idd redelijk veel kerels vind ik .....op 4:20 ga je totaal in mijn straatje !

nu helemaal af gekeken..

IK MOET EEN 808!
nog een nootje van kritiek:
soms moet je de mensen ook de gelegenheid geven om weer even tot luisterrust te komen. Je hebt wat cleanere open stukken nodig om het vette echt vet te laten zijn. en ik vond de 303 wel heel erg bepalend in de set.. ik miste een beetje variatie in het geluid

wel te gek hoor

Origineel geplaatst door DJ Fuse
nu helemaal af gekeken..

IK MOET EEN 808!
nog een nootje van kritiek:
soms moet je de mensen ook de gelegenheid geven om weer even tot luisterrust te komen. Je hebt wat cleanere open stukken nodig om het vette echt vet te laten zijn. en ik vond de 303 wel heel erg bepalend in de set.. ik miste een beetje variatie in het geluid

wel te gek hoor

Eigelijk moet je zoiets ook in de zaal horen. Zo van een filmpje komt het heel anders over. Ik vondt zelf dat tijdens deze liveset de 303 niet overheerst. Je moet wel bedenken dat dit maar fragmenten zijn. De hele set duurde zeker een uur. In dit filmpje zitten wat lange stukken met een 101 arpeggiator. Volgens mij nog meer dan het 303 aandeel.
De 808 kwam ook goed uit z'n vel. Sommige stukken zijn alleen 808. Helaas wel af en toe wat sync problemen, maar soms geeft dat ook een natuurlijke swing. Heb er ook wat uitgeknipt. 8)

Volgens mij kwam de 303 er pas in na een minuut of 15 a 20. Ik speelde 4 nummers voordat de herrie echt begon. Later in de set ook weer wat structuur en dan weer los. Dat zie je niet in deze fragmenten.

ik dacht dat ik hem al eerder hoorde... maar ja.. Wel vet hoor echt vanaf 4:30 dat soort shit kan je me voor wakker maken :)

Back