Sander/Sendex video

Origineel geplaatst door DJ Fuse
ik dacht dat ik hem al eerder hoorde... maar ja.. Wel vet hoor echt vanaf 4:30 dat soort shit kan je me voor wakker maken :)

Dank!, maar ik herhaal nogmaals, in deze video hoor je em eerder dan tijdens het werkelijke optredens. Dit is een compilatie van beelden! Dit is dus niet de hele liveset.

nee snapte ik al..

Je hebt vette spullen man.. Die mpc lijkt me ook te gek
is een beetje gekut natuurlijk, maar eigenlijk zou je je juno er nog bij moeten hebben voor de warme shit

en je zou ons natuurlijk moeten overladen met vette electro-tracks :)

Origineel geplaatst door DJ Fuse
nee snapte ik al..

Je hebt vette spullen man.. Die mpc lijkt me ook te gek
is een beetje gekut natuurlijk, maar eigenlijk zou je je juno er nog bij moeten hebben voor de warme shit

en je zou ons natuurlijk moeten overladen met vette electro-tracks :)

Kijk eens aan, inclusief juno

http://home.tiscali.nl/~smeyer/sendex/sendex_live_ub3.jpg
Ik zou em inderdaad wel weer willen meenemen, maar het is zo veel.

wat neem je eigenlijk altijd mee?
303 808 707 en mpc?

gave video. lekker underground :D
(je gebrukte een sample van Robert Armani? ;) en ook een sample van 1 of andere Bonzai track: wiiieieieieieieieuuu )

Mag ik mn mening geven?
Muziek is goed. Misschien beetje te veel acid bassjes naar mijn mening.. Op 15 min. 20 is het mega VET!! Die loop mocht zeker wat langer duren! My cup of thea. 21 min 21 is ook te gek!! Nice. Meer van dat.
Maar eh.. Je speelt niet met je pubiek. Je mag af en toe je publiek een keertje aankijken 8) Of je arm eens in de lucht zwieren :D. .... Je kijkt continue naar je gear en je prutst aan je neus ( tik nerveus waarschijnlijk ... of euh.. ;) )

24 min. 30 is ook neig :P ... jij speelt live je synths in? :halleluja

Origineel geplaatst door ikke
gave video. lekker underground :D
(je gebrukte een sample van Robert Armani? ;) en ook een sample van 1 of andere Bonzai track: wiiieieieieieieieuuu )

Nee man, ik heb maar 1 sample gebruikt en dat is aciiiieeeeeeied. De rest is allemaal van mezelf.

Maar eh.. Je speelt niet met je pubiek. Je mag af en toe je publiek een keertje aankijken 8) Of je arm eens in de lucht zwieren :D. .... Je kijkt continue naar je gear en je prutst aan je neus ( tik nerveus waarschijnlijk ... of euh.. ;) )

Publiek vergeet ik meestal. Ik ga dan op in de muziek. Zenuwen heb ik niet echt meer. Als de zooi start, zijn de zenuwen weg en de laatste tijd heb ik vooraf zelfs geen naar gevoel meer in de buik.

24 min. 30 is ook neig :P ... jij speelt live je synths in? :halleluja

ja, soms wel, heb er ook een stukkie tussenuitgeknipt, waar ik even geen juiste toetsen kon vinden. Dan zie je me dus wat willekeurige toetsen bespelen, zoekent naar wat leuks, maar dan gewoon dus over de speakers en dan maak ik op een gegeven moment zo'n gebaar van m'n dit gaat niet lukken :D

Back