Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Acidfever
Moet niet gekker worden.
Virus C Desktop op speurders voor 750 Euro maar!
Lijkt me een koopje! (Erg jammer dat de 2ehands prijs zo naar beneden wordt gedrukt overigens!)
Klik hier
Origineel geplaatst door vos_paul
Nounou, dat valt toch wel mee met die prijzen? Als je ze nieuw voor 1050 euro kan kopen (EIG), dan vind ik 750 euro 2e hands een normale prijs. Toch?
haha, die dingen gaan over de toonbank voor 199 bij feedback.Origineel geplaatst door Alex Omega
en dan zijn er nog mensen die een jp8000 voor 650 kopen?????
edit [heb net weer een virus c gekocht voor 800]

en in de huiskamer!Origineel geplaatst door Acidfever
Moet niet gekker worden.
Virus C Desktop op speurders voor 750 Euro maar!
Lijkt me een koopje! (Erg jammer dat de 2ehands prijs zo naar beneden wordt gedrukt overigens!)
Klik hier
Origineel geplaatst door Sander02
Ik neem aan dat je er zelf ook een hebt...
Leg me eens uit waarom je het jammer vind dat 2e hands prijzen naar beneden gedrukt worden?
Is dat uit je belang om zelf ook ooit een Virus C te verkopen, en dat je dus nog minder inleg terugkrijgt?
of ...
Is een beetje het tegenovergestelde van wat er in deze thread beweerd wordt of niet?
Origineel geplaatst door BoonDock
Ik ben het niet eens met jullie.
Een Virus C is natuurlijk een goede synthesizer, maar in feite is het een B met wat meer "virtuele"power.
De synth engine is hetzelfde als die van een B.
Aangezien er inmiddels een Virus TI op de markt is, is het m.i. een logisch gevolg dat de prijs van de C keldert.
Toen de C net op de markt kwam, gebeurde dat eender met de Virus B, nietwaar?
Ook omdat het aanbod zo groot is van Virussen, drukt dat de prijs. Er staan er opeens behoorlijk wat te koop da laatste tijd en volgens mij heeft dat alles te maken met de introductie van de TI.
Ik begrijp wel dat als je er zelf ook een hebt, dat je dan niet vrolijk van de aangebodene prijzen wordt, zeker als je er zelf veel voor neergelegd hebt.
Ik heb dan nog een kleine tip: Probeer eens een Q rack. Klinkt net effe wat anders, maar toch oh zo lekker......

Origineel geplaatst door BoonDock
Haha ja ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb even terug getwijfeld tussen een Virus C en een Q Rack, maar het is toch de laatste geworden, nadat ik ongeveer 1 jaar geleden maar Q Keyboard had verkocht.