Virus C op Speurders 750 Euro!!

Acidfever

There's no "I" in denial.
Moet niet gekker worden.

Virus C Desktop op speurders voor 750 Euro maar!

Lijkt me een koopje! (Erg jammer dat de 2ehands prijs zo naar beneden wordt gedrukt overigens!)

Klik hier

en dan zijn er nog mensen die een jp8000 voor 650 kopen?????

edit [heb net weer een virus c gekocht voor 800]

Re: Virus C op Speurders 750 Euro!!

Origineel geplaatst door Acidfever
Moet niet gekker worden.

Lijkt me een koopje! (Erg jammer dat de 2ehands prijs zo naar beneden wordt gedrukt overigens!)

Klik hier

Nounou, dat valt toch wel mee met die prijzen? Als je ze nieuw voor 1050 euro kan kopen (EIG), dan vind ik 750 euro 2e hands een normale prijs. Toch?

Re: Re: Virus C op Speurders 750 Euro!!

Origineel geplaatst door vos_paul
Nounou, dat valt toch wel mee met die prijzen? Als je ze nieuw voor 1050 euro kan kopen (EIG), dan vind ik 750 euro 2e hands een normale prijs. Toch?

Waar zie jij ze nieuw voor 1050 dan? Zelfs een Virus Classic kost nog 1199 Euro, en die is gebaseerd op een Virus B.

De virus C deed net voor de introductie van de TI nieuw gewoon 1650 Eurootjes hoor!

Edit: Ik zie net die prijs van 1050 van de C bij EIG. Lijkt me een zware uitzondering van een dumpprijs. In de categorie "anders raken we ze nooit kwijt".

Geen enkele andere winkel voert deze prijzen dus is voor mij geen vergelijkende prijs. Wat is dat sowieso voor vage winkel. Check deze prijs:

korg Electribe A-MKII
analog modelling synthesizer module, sequenser, effects
Advies € 540,-
EIG Internetprijs
€ 459,- :D haha, die dingen gaan over de toonbank voor 199 bij feedback.

En deze:

korg KP-E
Kaoss Pad 2 Entrancer Audio/video processor, touch panel, real-time video and audio effects, sampling
Advies € 1.175,-
EIG Internetprijs
€ 998,75 -> 399 bij feedback.

Yamaha RS 7000
Integrated sampling sequencer, groot midi wave-rom, uitgebreide midi/audio mogelijkheden
Advies € 1.860,-
EIG Internetprijs
€ 1.581,-

Alles zit mijlen boven de normale vraagprijzen.

Zeer grote uitzondering dus die prijs voor die Virus C (of ze hebben gewoon geen voorraad en het is alleen een eyecatcher)

Laatst gewijzigd:
kaosspad entrancer is idd een grote flop geworden en binnen een jaar met 50% in prijs gedaald... stom idee ook van korg om dat ding zo op de markt te zetten :/

t apparaat was leuk namelijk alleen de manier waarop ze t presenteerde etc en de doelgroep. slecht.

Origineel geplaatst door Alex Omega
en dan zijn er nog mensen die een jp8000 voor 650 kopen?????

Sja, JP's zie je tegenwoordig voor 600 a 650 te koop staan. Verleidelijk, maar ik beging er niet aan. Er is (te) veel software die de JP kan emuleren en daarvoor het geld niet echt waard.

edit [heb net weer een virus c gekocht voor 800]

Hoezo "weer" een virus? Persoonlijk denk ik dat de virus interessanter is dan een JP. Zeker nu de prijzen langzaam gelijk getrokken worden.

Zeker dat een virus interessanter is, daarom heb ik er weer 1 gekocht :)
Ik had de mijne weg gedaan en met een omweg heb ik dus weer 1.... nou ja bijna dan nog 2 weekjes wachten.....

Staat ook mooi bij de andromeda :) en in de huiskamer!

Re: Virus C op Speurders 750 Euro!!

Origineel geplaatst door Acidfever
Moet niet gekker worden.

Klik hier

Ik neem aan dat je er zelf ook een hebt...

Leg me eens uit waarom je het jammer vind dat 2e hands prijzen naar beneden gedrukt worden?

Is dat uit je belang om zelf ook ooit een Virus C te verkopen, en dat je dus nog minder inleg terugkrijgt?

of ...

Is een beetje het tegenovergestelde van wat er in deze thread beweerd wordt of niet?

Origineel geplaatst door Sander02
Ik neem aan dat je er zelf ook een hebt...

Leg me eens uit waarom je het jammer vind dat 2e hands prijzen naar beneden gedrukt worden?

Is dat uit je belang om zelf ook ooit een Virus C te verkopen, en dat je dus nog minder inleg terugkrijgt?

of ...

Is een beetje het tegenovergestelde van wat er in deze thread beweerd wordt of niet?

Mijn C gaat de deur niet uit, anders had ik dat allang gedaan. Ik vind het jammer omdat het een apparaat is waar mensen flink geld voor hebben neergelegd en dat geld ook waard is. Door een hype worden ze nu ineens gedumpt en dat jaagt de prijzen omlaag.

Je ziet nu C desktops te koop voor 50 euro meer dan B desktops worden aangeboden, dat is gewoon wanhopig.
Anderzijds is de link die je legt met die thread erg interessant. Het geeft aan dat mensen bereid zijn de prijs van hun 2ehands apparaat flink te laten zakken om er maar vanaf te komen.

Ik ben deze thread eigenlijk gewoon begonnen om aan te geven dat er een erg mooie synth voor een zeer scherpe prijs.
Als iemand er naar op zoek is leek het me een mooi moment.

Ik ben het niet eens met jullie.

Een Virus C is natuurlijk een goede synthesizer, maar in feite is het een B met wat meer "virtuele"power.
De synth engine is hetzelfde als die van een B.

Aangezien er inmiddels een Virus TI op de markt is, is het m.i. een logisch gevolg dat de prijs van de C keldert.

Toen de C net op de markt kwam, gebeurde dat eender met de Virus B, nietwaar?

Ook omdat het aanbod zo groot is van Virussen, drukt dat de prijs. Er staan er opeens behoorlijk wat te koop da laatste tijd en volgens mij heeft dat alles te maken met de introductie van de TI.

Ik begrijp wel dat als je er zelf ook een hebt, dat je dan niet vrolijk van de aangebodene prijzen wordt, zeker als je er zelf veel voor neergelegd hebt.

Ik heb dan nog een kleine tip: Probeer eens een Q rack. Klinkt net effe wat anders, maar toch oh zo lekker......

Origineel geplaatst door BoonDock
Ik ben het niet eens met jullie.

Een Virus C is natuurlijk een goede synthesizer, maar in feite is het een B met wat meer "virtuele"power.
De synth engine is hetzelfde als die van een B.

Aangezien er inmiddels een Virus TI op de markt is, is het m.i. een logisch gevolg dat de prijs van de C keldert.

Toen de C net op de markt kwam, gebeurde dat eender met de Virus B, nietwaar?

Ook omdat het aanbod zo groot is van Virussen, drukt dat de prijs. Er staan er opeens behoorlijk wat te koop da laatste tijd en volgens mij heeft dat alles te maken met de introductie van de TI.

Ik begrijp wel dat als je er zelf ook een hebt, dat je dan niet vrolijk van de aangebodene prijzen wordt, zeker als je er zelf veel voor neergelegd hebt.

Ik heb dan nog een kleine tip: Probeer eens een Q rack. Klinkt net effe wat anders, maar toch oh zo lekker......

HEHE, de waldorf bakken zijn mooi maar ik probeer net even te minderen met gear kopen!

Haha ja ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb even terug getwijfeld tussen een Virus C en een Q Rack, maar het is toch de laatste geworden, nadat ik ongeveer 1 jaar geleden maar Q Keyboard had verkocht.

En ik moet zeggen dat ik weer blij ben dat ie in mij collectie zit. Maar ja goed, daar gaat topic nu niet over he., zullen we maar zeggen...;)

Origineel geplaatst door BoonDock
Haha ja ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb even terug getwijfeld tussen een Virus C en een Q Rack, maar het is toch de laatste geworden, nadat ik ongeveer 1 jaar geleden maar Q Keyboard had verkocht.

Q Rack heb ik ook al eens overwegen. "helaas" heb ik al een Waldorf XT en een Waldorf Pulse waardoor naar aanschaf v/e Q het merk iets te veel in mn rack vertegenwoordigd wordt :)

Back