Hover
-
Vinden jullie dat ook niet vervelend? Je hebt wat synths staan en allemaal hebben ze een verschillende pitchbend controller.
Zo vind ik de geintegreerde pitchbend/modulatie controller van Roland maar niks. ik heb altijd de neiging ( wanneer ik wat modulatie wil toevoegen) om die teveel naar boven te duwen. Vroeg of laat breekt die nog eens af
Op mijn Yamaha AN1X vind ik het al wat handiger, gewoon eenvoudige wieltjes waarbij er eentje gewoon op de stand blijft staan als je hem loslaat
Mijn Korg Z1 doet het nog iets beter want die heeft zo'n hemels x/y pad.
Mijn Korg Karma echter vind ik de max. Een controller die stevig aanvoelt, je kan ermee in je geluid 'roeren' als een echte Bocuse
Welke vinden jullie de handigste? Of gebruik je dat gewoon helemaal niet dan.
Zo vind ik de geintegreerde pitchbend/modulatie controller van Roland maar niks. ik heb altijd de neiging ( wanneer ik wat modulatie wil toevoegen) om die teveel naar boven te duwen. Vroeg of laat breekt die nog eens af
Op mijn Yamaha AN1X vind ik het al wat handiger, gewoon eenvoudige wieltjes waarbij er eentje gewoon op de stand blijft staan als je hem loslaat
Mijn Korg Z1 doet het nog iets beter want die heeft zo'n hemels x/y pad.
Mijn Korg Karma echter vind ik de max. Een controller die stevig aanvoelt, je kan ermee in je geluid 'roeren' als een echte Bocuse
Welke vinden jullie de handigste? Of gebruik je dat gewoon helemaal niet dan.

lange ribbon controller op de Kurzweil K2500/K2600, ideaal voor bends van een octaaf of meer!