Waarom zijn er zoveel Access Virus C's te koop?

Ramoonus, wat bazel jij nou?

16 instrumenten die een accoord met 5 noten aanslaan dat is toch een tering kakafonie!

[edit] en allemaal een arp laten afslepen....hoe zou dat klinken????[/edit]

ik kom volgens mij nooit aan 16 synths in 1 track... vroeger toen ik nog een virus c en mijn wally Q had gebruikte ik 4xmijn q en 4x de c en meestal 2 vst tjes.......klaar! en ik vind dat al veel!

Ach, die TI wordt gewoon vet, wellicht niet heel vernieuwend, wel vet. Punt uit, er wordt wel veel gezeken op dat apparaat zeg, terwijl denk ik de meesten hier er wel graag één zouden willen hebben.

kan je de patches van een Virus C ook in een B laden?
enige verschil is toch de polyfonie? (of multitimbraliteit...:confused: )

Origineel geplaatst door bounce
yep, nope

vetgoed

vetgoed

Origineel geplaatst door JeanV
Ach, die TI wordt gewoon vet, wellicht niet heel vernieuwend, wel vet. Punt uit, er wordt wel veel gezeken op dat apparaat zeg, terwijl denk ik de meesten hier er wel graag één zouden willen hebben.

Ik ben in home-studio's geweest waar álles vet was, ook de synths. Goed criterium, heel stevig en vól karakter: vet. Misschien wordt er zo -overheen- gezeken in een poging de boel te óntvetten.

In principe wel, alleen heeft de C een extra 3 band EQ en de moog filters (buiten de polyphony). Dus ze kunnen wel iets anders klinken.

Origineel geplaatst door Acidfever
In principe wel, alleen heeft de C een extra 3 band EQ en de moog filters (buiten de polyphony). Dus ze kunnen wel iets anders klinken.

ok, thanx! :okdan:

hoe kan het dan dat velen vinden dat de B beter klinkt?

ok, thanx! :okdan:

hoe kan het dan dat velen vinden dat de B beter klinkt?

Waarschijnlijk om bovenstaande reden. Dat er meer functies op zitten, wil nog niet zeggen dat het ook beter klinkt! Beetje de kern van de hele Ti discussie als ik zo vrij mag zijn ;)

Origineel geplaatst door RedTitan
Dat er meer functies op zitten, wil nog niet zeggen dat het ook beter klinkt!

Dat er meer functies op zitten wil nog niet zeggen dat een vorige versie beter klinkt.

Beetje de kern van de hele Ti discussie als ik zo vrij mag zijn ;)

Was dat de kern van de TI discussie? Volgens mij gaat de discussie grotendeels over het wel of niet nodig hebben van de nieuwe functies en het late releasen van die synth.

Elke mening die nu gaat over de sound van dat apparaat is gebaseerd op het luisteren naar een paar kleine demo's en specificaties, dus wat mij betreft op lucht. Volgens mij is het onmogelijk om nu iets over het geluid te zeggen, tenzij je er een dag mee gespeeld hebt, maar dat zullen de meesten van ons hier nog wel niet gedaan hebben ;)

Back