[Dave Smith Instruments] Evolver

Aan het display te zien is het wel een heel klein bakkie of niet?
Mijn lenzen zijn wat troebel (omdat ik al een paar dagen dronken in slaap gevallen ben zonder mijn lenzen uit te doen!! stom!) en waarschijnlijk kan ik dat matrixje nooit lezen.

Of zit er een loep bij?
Al met al ben ik wel nieuwsgierig. Laat je ons weten wat je ervan vind?

Cool! Ik denk dat deze meer waar voor je geld is dan de Adrenalinn, want qua prijs verschillen ze niet veel. Ze lijken in elk geval wel sprekend op elkaar!

Hij wordt volgens mij half oktober verstuurd en wat betreft die adrenalinn.....daarvoor heb ik me ook al aangemeld:)
Jullie horen het wel

Heb hem ook al besteld...

Het zal trouwens nog wel ff duren... er staat nu op de site dat
hij hoopt om ze eind oktober klaar zijn...

Maar ja, aangezien het van Dave Smith komt, zullen we er maar op rekenen dat het het wachten waard zal zijn!

Mvg.

CoolRunning

Update voor degene die een Evolver hebben besteld is hier te vinden. (shipping this week)

Laat ff een review achter in dit forum, ben errug benieuwd naar dit apparaatje! :W

vind em niet echt bijzonder klinken, meer richting digitaal,
maar ja de prijs is zeer ok, en ja voorlopig zijn het maar presets

Erg apart ding,synthiaks heb je enig iedee hoe lang ze hem gaan produceren en ook exporteren ?:)

Ik denk dat het wel een succes gaat worden.
Voorlopig gaat de verkoop rechtstreeks via dave smith instruments maar daar gaat later wel verandering in komen.

Volgens mij is er ook een link ergens tussen de Adrenalinn en de Evolver, tenminste, de fabrikanten ervan dan. En als ik zie dat je de Adrenalinn gewoon bij Feedback kunt krijgen, lijkt het mij niet onwaarschijnlijk dat dat met de Evolver ook wel zal gebeuren.

Maarre, Synthiaks, ik ben ook echt benieuwd hoe het ding klinkt en zo, laat het ons weten als je hem hebt. En heel veel plezier ermee alvast!

Origineel geplaatst door paol
vind em niet echt bijzonder klinken, meer richting digitaal,
maar ja de prijs is zeer ok, en ja voorlopig zijn het maar presets

Mooi digitaal is niet lelijk.

(Oh je zoekt 'n fs1r. Dan hoef ik je dat niet uit te leggen...)

Evolver #51 is momenteel bij de douane en wordt morgenochtend
geleverd :)

Ik hou jullie op de hoogte!

Mvg.

CoolRunning

Whoaaaaaaaaaaa!!!!

evolver #46 is binnen!!!!!!
k heb er ff mee gekloot en ik ben zeer onder de indruk:)
Hij is superklein en klinkt megagroot.
k zal kijken of ik binnenkort wat gepiel kan uploaden.

Kudos to Dave Smith :okdan:

Back