[Dave Smith Instruments] Evolver

Origineel geplaatst door sander
Weet niet precies wat er met remote location wordt bedoeld.

ik denk appelscha of Meppel, almelo toch zeker :-)

volendam ofzo ;)

ik heb de review in SOS gelezen
waarbij je zelfs een met meerdere bakjes een polysynth kan bouwen !!

en hij is erg flexibel .. nog geen modulair .. maar zit dicht in de buurt ;)

maarja geen deicated knobs ..das wel jammer

Nauw die samples die al die mensen ingestuurd hebben en op die site te beluisteren zijn,
zijn niet echt waar ik op zat te wachten. Vondt er niet veel aan.
Beetje vage effecten kan ik ook wel met m'n Mono/Poly doen.
Ik hou toch meer van simpele geluiden, kan ik misschien toch beter een goedkoop moduletje kopen.
Ik had liever wat meer vintage/retro geluid demootjes willen horen. Dan was ik wel overtuigd.
Ok, die kan je er natuurlijk ook wel mee maken, maar op 1 of ander manier kan je misschien beter
gewoon een synt kopen ipv naar demo's te luisterern. Die klinken namelijk altijd slecht.
en dat beinvloed wel weer mijn kooplust.

Laatst gewijzigd:
Re: Re: Evolver

Re: Re: Evolver

Origineel geplaatst door Social Narcotic
ik dacht dat jij er al een had? stond hij niet op een fotootje van je studio:confused:

hehehehe:D tjek de datum eens van dat bericht:P

Sander,

Die demo's vind ik eigenlijk ook maar stront en laten over het algemeen alleen maar zien wat voor bliepjes en fx je ermee kan maken. Tis idd jammer dat er geen simpele leads en basjes opstaan want daar is ie oh zo goed in.
wat mij betreft kom je eens langs om dat ding te tjekken want het is heel veel synth voor weinig euro's (vind ik):)

Synthiaks, je woont in Planetgong, das vast niet in de beurt van Alphen a/d Rijn :D

klinkt inderdaad in de buurt van "verweggiestan"

Synthiaks, je woont in Planetgong, das vast niet in de beurt van Alphen a/d Rijn :D

Planetgong ligt ergens in Asssen:D Pokke end weg dus.

Back