100 dollar per maand modulair

Je moet wel 5 maanden wachten om er geluid uit te krijgen. :D

Toch wel een leuk idee. En het ziet er ook goed uit ...

Als 'ie af is, is de garantie op je voeding verlopen :P

Waarom eigenlijk een NOS voeding? Dat maakt toch niets uit voor je geluid?

Dat zijn gewoon oudere voedingen die nog net gebruikt zijn.
En die Roger gewoon in dit budget plan gebruikt voor de mensen die hier aan mee willen doen.
En die anders niet zo snel vanwege de centen een modulair zouden kopen.
Ik vind het een super plan!

Ja het plan is erg leuk. Uitgever D'agostini doet/deed dit altijd met stoere dingen als dinosauriërs! hehe ;)

Maar ik dacht dus dat NOS spul juist altijd een stuk duurder was. NOS buizen (voor bijv. gitaarversterkers) zijn vaak veel duurder dan nieuwe producties. In dit geval gaat dat dus niet op?

Dat wist ik al... maar vaak is NOS-spul vintage, dus duur. En een vintage powersupply zou een beetje eeuh, lame, zijn

Je kan ook natuurlijk upgraden naar een powersupply van $250 dolllar.
Maar dat lijkt me niet de bedoeling met een budget systeem wat je per maand betaal.
Ik zie eigenlijk heel het probleem niet van die oudere power supply.

Het idee is leuk, maar zou er misschien een winkel zijn waarbij je een jaar uitgestelde betaling zou kunnen krijgen. Dan koop je iets wat meteen werkt en je kan ook nog eens rente over dat bedrag krijgen voor dat jaar. :z :z :z :z

lijken leuke systemen....hoe goed is het ?

Maar ik had er inderdaad ook al 's naar gekeken. $1200 in een keer uitgeven aan een synth kan ik voor mezelf niet verantwoorden, maar elke maand $100 klinkt al een stuk beter :D

en we hebben een hele goede wisselkoers, alles wat in dollars afgerekend wordt is goedkoper dan een paar jaar geleden
en dat scheelt behoorlijk wat
ziet er goed uit dat spul, vindt het niet duur8~

ziet er goed uit dat spul, vindt het niet duur8~

Precies. Het is dat ik in juli ga verhuizen en het is al moeilijk genoeg om Nederlandse bedrijven je adres te laten wijzigen :D Misschien in 't nieuwe huis maar 's aan beginnen...

Synthesizers.com klinkt gewoon best goed.
En het is eigenlijk gewoon een soort Moog Modular Kloon.
Ik denk dat je met import mischien wel aardig uit de voeten kom.
Want soms komen kleinere dingen gewoon onbelast door de de douana heen.
Meestal moet je er van uit gaan dat er 22% bij komt als er import geheven wordt.
Dus iedere keer een eurootje of 15 a 30 afhankelijk van de zending.

Origineel geplaatst door mono-poly
Je kan ook natuurlijk upgraden naar een powersupply van $250 dolllar.
Maar dat lijkt me niet de bedoeling met een budget systeem wat je per maand betaal.

Jaaaaa dat is nou juist mijn punt!! Een NOS powersupply is dus goedkoper dan een 'echt' nieuwe.
maaarrrr in de gitaarwereld is het meestal zo dat je voor NOS spullen meer betaalt dan voor 'echt' nieuwe.

Daardoor had ik dus verwacht dat dat met synthspul ook zou zijn... wat misschien niet helemaal een onlogische gedachtegang is, want stel nou dat er ergens toevallig nog een NOS Minimoog wordt gevonden, dan is die echt wel duur ;)

Back