Waarom maandag een kl*te dag is...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
maandag is vooral een kutdag omdat je dan weer mensen op het werk ziet waar je zon godsklere hekel aan hebt, en ze het liefst met een trap al het leven uit ze schopt..

zou ik daarom zo vaak van werk wisselen.....:confused:

Inderdaad, een perfecte maandag:erm:

Lekker doorglijden op het gladde wegdek, bovenop een auto die voor het stoplicht staat te wachten.... daar gaat mijn no-claim... D'OH!

Nou, ehhh... Nee, dus!
Ik heb het vandaag behoorlijk naar m'n zin!
De zon schijnt heerlijk in het Den Haagje en de lucht is heerlijk fris, zonder wind, dus... Niets te klagen, hoor :)

Mmmm...
Wat zullen we straks eens gaan eten?

Wout
(zo optimistisch als z'n schoenmaat... 48)

Da's mooi kloten Marcel.

Zitten alle 10 vingers d'r nog an?

Origineel geplaatst door Marcel D
Inderdaad, een perfecte maandag:erm:

Lekker doorglijden op het gladde wegdek, bovenop een auto die voor het stoplicht staat te wachten.... daar gaat mijn no-claim... D'OH!

dat is kut.....veel suc6 er mee....

als de schade niet te veel is,kun je ook de schade zelf betalen ; scheelt je de no-claim korting....

Ik draaide gisteravond laat nog een rondje,tegen de stoep

Tja was even vergeten dat mijn bmw achterwiel aandrijving heeft

Maar gelukkig is 1 velg kapot,wel sneu geld.
Kost mij weer 500€,maar gelukkig is de band nog goed
*D

En morgen is ie weer klaar8)

Maandag een klotendag, nee daar heb ik niet echt last van, meestal is de donderdag het punt in de week waar ik moeite mee heb. Je hebt zin aan het weekend maar je moet dan nóg een dag voor het zover is.

-C-

Origineel geplaatst door fuse
Da's mooi kloten Marcel.

Zitten alle 10 vingers d'r nog an?

Jawel, jawel. Op het eerste gezicht is er alleen wat Tupperware geknikt (de bumpers van beide auto's)

Wat ik gewoon jammer vindt is dat mijn 75% bonus nu waarschijnlijk naar de vaantjes is:erm:

Origineel geplaatst door Marcel D
Jawel, jawel. Op het eerste gezicht is er alleen wat Tupperware geknikt (de bumpers van beide auto's)

Wat ik gewoon jammer vindt is dat mijn 75% bonus nu waarschijnlijk naar de vaantjes is:erm:

zoals ik al zei : als de schade niet te veel is,kun je ook de schade zelf betalen ; scheelt je de no-claim korting....als het goed is geeft je verzekering daar wel info over.....

ik heb zondag moeten werken, en deze maandag had ik vrijaf. Hoera! (maar eigenlijk had ik ook een ferme kater van gisteren)

Als je het hele weekend moet werken dan is maandag welkom, dinsdag trouwens
ook want dan heb ik ook vrij..:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back