DJ Dragonfist
Nieuwkomer
Ik heb altijd mezelf altijd gewoon dragonfist of zoiets genoemd zonder DJ (meestal), ik heb me op deze site ingelogd om eindelijk eens wat echts te gaan worden, ik hoopte hier dus mijn probleem op te lossen:
ik wil een keer mijn "droom" doordrijven en een keer wat bereike, het enige waar ik me op dit moment nog mee bezig wil houden is het maken van égte zelfgemaakte muziek
..
Ik ben dus ook steeds aan het zoeken op sites voor de dingen die jullie me aangeraden hebben, ik zal het hierbij ook nog even moeten houden omdat ik weinig tijd heb voor meer ( ik heb over 3 dagen eindexamen
).
Zodra het vakantie is wil ik zoveel mogelijk werken, zodat ik fatsoendelijke spulle heb om mee aan de slag te gaan.
Zoals jullie dus ook al in de gaten hebben, ben ik op dit gebied nog gewoon een gare noob. Ik snap nog helemaal niks van die namen e.d. :confused:
Merja genoeg gebrazel...
Mzzl,
Wouter
ik wil een keer mijn "droom" doordrijven en een keer wat bereike, het enige waar ik me op dit moment nog mee bezig wil houden is het maken van égte zelfgemaakte muziek
..Ik ben dus ook steeds aan het zoeken op sites voor de dingen die jullie me aangeraden hebben, ik zal het hierbij ook nog even moeten houden omdat ik weinig tijd heb voor meer ( ik heb over 3 dagen eindexamen
).Zodra het vakantie is wil ik zoveel mogelijk werken, zodat ik fatsoendelijke spulle heb om mee aan de slag te gaan.
Zoals jullie dus ook al in de gaten hebben, ben ik op dit gebied nog gewoon een gare noob. Ik snap nog helemaal niks van die namen e.d. :confused:
Merja genoeg gebrazel...
Mzzl,
Wouter