Je favoriete VST Synth

Doe mij maar gratis!
Dit zit in mijn 'rack':
- Dashsignature Da Hornet (erg ruwe sound)
- Ers iblit en polyiblit (erg overtuigende VA's)
- Greenoak Crystal (vreselijke interface, ook de nieuwste - maar een goudmijn aan geluid)
- Hispasonic Free Alpha (iets uitgebreider dan de Linplug free alpha)
- Ichiro Toda Synth I (zeer goeie VA, zeer zacht voor de processor)
- Refx claw (monosynth, zo mogelijk nog ruwer dan de hornet)
- Rgc triangle I en II (monosynths, erg overtuigende VA's)
- Superwave P8 (VA voor erg specifieke toepassingen, klinkt met enige moeite erg warm)

In de reeks commerciƫle plugins zijn er maar weinig die mijn hart sneller doen slaan:
- NI Pro 53 (Erg goed klinkende VA, snel te bedienen, en zacht voor de processor)
- NI FM7 (De enige begrijpelijke FM synth)
- NI Absynth (One note ambient track...)
- Rgc Z3ta+ (Erg vette additieve synth, kan heel industrieel klinken)
(Deze zitten niet in m'n rack, wegens het fortuin dat ze kosten... in totaal ongeveer 900 Euro!)

impOscar klinkt zeker niet gek.. vind de Virus ook een handige goede plug (beetje digitaal alleen :D)
oddity
mmodularV.. vraagt veel, maar je kan er leuke dingen mee

eigenlijk zijn alle vst's kut :D

Veel dank naar alle replays :D.

Veel keus dus. Ik ga maar alle mogelijkheden onderzoeken :)

Origineel geplaatst door ElektracidZ
LFObia Mocheese, maar die heb ik dan ook zelf gemaakt...
hmm.. ik kan je es page niet bereiken.. maar ik zou graag de vst willen neerladen. Is er een andere plek waar dat kan?
(Zelf heb ik ook een synthesizer in ontwikkeling).

edit: Ik heb 'm.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
hmm.. ik kan je es page niet bereiken.. maar ik zou graag de vst willen neerladen. Is er een andere plek waar dat kan?
(Zelf heb ik ook een synthesizer in ontwikkeling).

edit: Ik heb 'm.

leuke muziekjes daar op uw site ! fijn.

leuke muziekjes daar op uw site ! fijn.

Dank je! Is wel al wat ouder materiaal. Nieuwer materiaal gaat meer richting (nog meer) beukende techno en ambient/tikjes en klikjes.

Die FZ synth heb ik gedownload en ga ik proberen!

Origineel geplaatst door ElektracidZ
Dank je! Is wel al wat ouder materiaal. Nieuwer materiaal gaat meer richting (nog meer) beukende techno en ambient/tikjes en klikjes.

Die FZ synth heb ik gedownload en ga ik proberen!

ik had het tegen rozenberg
:erm:

ElektracidZ - Ik heb de VST gedownload en ga am asap proberen.. als ik voldoende concentratie & tijd heb ....

Waar kan je eigenlijk fatsoenlijke software plugins voor Mac downen ? Op Limewire bv. zijn toch veel PC materialen he...

Origineel geplaatst door zakki
Waar kan je eigenlijk fatsoenlijke software plugins voor Mac downen ? Op Limewire bv. zijn toch veel PC materialen he...

Bij de bedrijven zelf?
of kvr-vst.com ?

Lange tijd Edirol SuperQuartet geweest vanwege diversiteit prijs/kwaliteit

Maar sinds ik alles tegenwoordig akoestisch inspeel (behalve de rhodes, maar daar hebben we sinds een paar maanden Scarbee's speeltje voor)

Voor de synths ben ik Reaktor-fan

-edit-

lMooi is dat, zo'n bericht intikken als je een klant aan de lijn hebt... begrijpen je het een beetje zo? :W.

Laatst gewijzigd:
.. over VSTi gesproken, er is ook een nieuwe versie van SynthEdit, helemaal grattis. En de updates zijn tevens geheel free. Logisch toch ?:D

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
.. over VSTi gesproken, er is ook een nieuwe versie van SynthEdit, helemaal grattis. En de updates zijn tevens geheel free. Logisch toch ?:D

Meesterlijk als je de tijd er in wil steken.. maar inderdaad een fijne toy daar deze standalone DLL's uitpoept in tegenstelling tot reaktor, quantum-fx etc.

Origineel geplaatst door Mikula
Meesterlijk als je de tijd er in wil steken.. maar inderdaad een fijne toy daar deze standalone DLL's uitpoept in tegenstelling tot reaktor, quantum-fx etc.

De geluidskwaliteit van SynthEdit is poepie goed :) Ook leuk dat men zelf modules kan maken en zo het programma verder kan ontwikkelen.:halleluja :mega: Ik kan alleen niet ontdekken hoe men zelf presets kan saven 'in' de DLL (bijvoorbeeld in Cubase). Waarschijnlijk kan dat niet.8>

Back