cns
sfm
de fm-7 en pro-53
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

hmm.. ik kan je es page niet bereiken.. maar ik zou graag de vst willen neerladen. Is er een andere plek waar dat kan?Origineel geplaatst door ElektracidZ
LFObia Mocheese, maar die heb ik dan ook zelf gemaakt...
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
hmm.. ik kan je es page niet bereiken.. maar ik zou graag de vst willen neerladen. Is er een andere plek waar dat kan?
(Zelf heb ik ook een synthesizer in ontwikkeling).
edit: Ik heb 'm.
leuke muziekjes daar op uw site ! fijn.
Origineel geplaatst door ElektracidZ
Dank je! Is wel al wat ouder materiaal. Nieuwer materiaal gaat meer richting (nog meer) beukende techno en ambient/tikjes en klikjes.
Die FZ synth heb ik gedownload en ga ik proberen!

Origineel geplaatst door zakki
Waar kan je eigenlijk fatsoenlijke software plugins voor Mac downen ? Op Limewire bv. zijn toch veel PC materialen he...
.
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
.. over VSTi gesproken, er is ook een nieuwe versie van SynthEdit, helemaal grattis. En de updates zijn tevens geheel free. Logisch toch ?![]()
Origineel geplaatst door Mikula
Meesterlijk als je de tijd er in wil steken.. maar inderdaad een fijne toy daar deze standalone DLL's uitpoept in tegenstelling tot reaktor, quantum-fx etc.
Ook leuk dat men zelf modules kan maken en zo het programma verder kan ontwikkelen.
Ik kan alleen niet ontdekken hoe men zelf presets kan saven 'in' de DLL (bijvoorbeeld in Cubase). Waarschijnlijk kan dat niet.