Star Wars III - Wat vinden wij er van?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die film was dik! top man,precies wat het moet zijn...

In 1977 was het toch ook pulp? Maar ik heb de volle 2 uur en 15 minuten genoten...

Oja, het beeld in Utopolis is gewoon weg GRUWELIJK! en de sound ook...

Top, voor mijn GEEN analoge films meer in de bios....kraak helder!

Ik vond 'm zeer cool, veel beter dan die vorige 2. Gewoon sci-fi spectakel zoals het hoort.

Ennuuh voor goed acteerwerk en serieus drama zijn er andere soorten films.... alsof luke en leia zo geweldig acteerden... who gives a shit.. het was goed genoeg voor dit type film.

Padme: "Oh Anakin, je breekt mijn hart" :D

Maar eigenlijk he... dialogen die wij dan vaak wel goed vinden, zijn meestal ook totaal niet realistisch... want zo gevat of diepzinnig, mooi geformuleerd en foutloos als in de film, zo zou het er in 't echt toch nooit uitkomen....

Origineel geplaatst door bunsenstraat
http://sithsense.com/flash.htm :dubbel: :dubbel:

meesterlijke link :halleluja

Ik nam natuurlijk eens synthesizer in gedachten. Bij vraag 17 raadde ie turntables, bij 19 amplifier. Pas bij 29 kwam ie echt close (organ). Bij 30 had de schurk 'm dan toch :)

Attachments

• vader.jpg
    vader.jpg
    12,3 KB · Bekeken: 93
Origineel geplaatst door mc_kwok

Ik nam natuurlijk eens synthesizer in gedachten. Bij vraag 17 raadde ie turntables, bij 19 amplifier. Pas bij 29 kwam ie echt close (organ). Bij 30 had de schurk 'm dan toch :)

je moet eens proberen om hem beetje te bedotten, gaan komen er leuke extra's 8~

Dan heb je fout geantwoord. Bij mij kwam ie er niet achter. Had ook niet anders verwacht ;)

off topic, ik weet het wel.

off topic, ik weet het wel.

het ding is dat de de sequentie van vragen die hij stelt zelfs al begin je bij hetzelfde startpunt telkens anders is. je kan dus makkelijk twee keer hetzelfde ding voor ogen houden maar de manier waarop die kennisboom erop uit moet komen is 'elke' keer weer anders - in rekening genomen dat er gewoon veel zogenaamde mogelijkheden zijn , vooral in het begin. aldus. de ene keer raadt het het wel, andere keer niet. zit dikke database achter met bayesiaanse kanstheorie, heb ooit andere - minder leuke - site gezien die precies hetzelfde deed - in evenveel stappen. maar dat is allemaal off topic omdat ik niks te vertellen heb over star wars.

wat is dan de bedoeling? dat darth pappa jouwn in gedachte genomen woord raad? kunstmatige intelligentie dus...?

tis een soort kansberekening gebaseerd op 'ervaring/voorgaande kennis', bijvoorbeeld : wat is kans dat iemand het over een hond heeft wanneer hij zegt dat het vier poten heeft en hij er dagelijks mee zou omgaan. dat zou theoretisch gezien ook schaap kunnen zijn, of koe, maar de kans dat iemand daarmee hond bedoelt is veel groter omdat de ervaring leert dat meer mensen een hond hebben dan een schaap. deze informatie komt niet van de persoon die op dat moment het spelletje speelt, maar uit voorgaande statistieken. naarmate deze database meer informatie krijgt over mogelijke connecties veranderen ook de kansberekeningen. :kimono: enzo..

gisteravond gezien, mijn mening is:

Dat het gezien de vorige films een overgewaardeerd scifi spektakel is was het helemaal niet hoort te zijn. Waarschijnlijk zit er voor zo'n 5 minuten aan echt beeldmateriaal in de film, de rest is (veels te opzichtig) nep. Hoe ze Yoda en Grievoes zo in de film durven te zetten zal niemand begrijpen, lelijker kan bijna niet.

Ook het geluid is niet fantastisch. Ik was van het geluid van de phantom menace nog wel onder de indruk. Nu dus helemaal niet.

Leuk om gezien te hebben. Op zichzelf geen verschrikkelijke film. In het geheel van de zes films zijn de eerste drie fantastisch en de laatste drie (de laatst geproduceerde dus) betreurend triest. (hadden ze nog maar schaalmodellen!!)

Origineel geplaatst door Sycorax
:Z komaan zeg,

de nieuwste films zijn visueel toch veel "lelijker, slechter en irritant nepper" dan de voorgangers. Wat is er nu beter aan een schaalmodel tegenover computeranimatie?

Hhhm, lijkt me dat ik het antwoord op je vraag al gegeven heb!

Wat mij betreft is animatie in animatiefilms of wanneer het niet anders kan. Dit is gewoon een animatiefilm, maar ze willen dat het allemaal echt lijkt. (wat het dus niet doet!!)

Laten we het houden op: Smaken verschillen!

Als je echt goede animatie wilt zien, waarbij je het idee hebt dat het echt is, dan moet je Rubber Johnny bestellen. Dat is nu visueel knappe animatie.

Als je echt goede animatie wilt zien, waarbij je het idee hebt dat het echt is, dan moet je Rubber Johnny bestellen. Dat is nu visueel knappe animatie. [/B]

ja! super!! :halleluja

Gister ook geweest.

Special FX helemaal top....maaarrrr...de dialogen zijn echt om te janken.

Die Anakin en Padme, als ze verliefde woordjes praten en hun 'relatie' bespreken....dat is echt Goede Tijden Slechte Tijden materiaal...Medisch Centrum West...echt slecht!!

En helemaal aan het einde als Darth Vader hoort dat Padme dood is...dan schreeuwt ie zo heel hard:"Noooooooooo!!!!" Toen kon je mij opvegen...dat is zoooooo cliche...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back