Foto's van synth verzamelaars

Re: Re: linkie

Re: Re: linkie

Origineel geplaatst door etaoin
Er is pas nog iets van Vince voorbij gekomen hier op het forum:
http://www.garethjones.com/pics/erasure/vinceSynths.htm

Aangenomen dat je met "stuud" z'n studio bedoelt, en niet bijvoorbeeld z'n studeerkamer of z'n Studer (als hij die heeft).

Wat zijn die foto's ruk zeg, ik verwacht zeker van hem dat dit beter kan.
Doe het niet of doe het goed.

Re: Re: Re: linkie

Re: Re: Re: linkie

Origineel geplaatst door Sly Dog
Die Vince mag wel eens iets beter afstoffen daarzo. Z'n Expander en VP-330 zitten in elk geval onder het stof. Misschien voor het extra vintage-effect ofzo...

Of van het minimale gebruik....

Origineel geplaatst door R-ond
Origineel geplaatst door P-Five
Nee, wij verzamelaars doen niks met al die instrumenten. Ik heb zelfs een complete System 100 van Roland en die zit gewoon in een kast op zolder...

Voor een overzicht van wat er bij mij allemaal in de kast zit:
Mijn rommelzolder

yoooooo; da klopt - die p-five heeft ook een stuudje hier waaardig op deze thread ,...ik d8 al waar blijven de pictz
erg veel analoge poly synthies zie je bij mensen die ietsje meeeeer synthjes hebben dan de gemiddelde thuis muzikant,
tja poly analoog ,...evt midi blijft een dure buisinis:halleluja
:{ p5 ; je hebt niks va ,...of wel ?
een afkeer van va ,.....tja waarom zou je va gebruiken als je de real thing hebt ,...evt midicontrolle

pfive ,...hebje al je app aangesloten op cv gate /sync app,....of patch bay je ze elke keer als je dr een paar gebruik,...?
sc6:biertje:

Zijn dat jouw spullen ? 3 stuks MS 50 ?

Origineel geplaatst door marcuuu
Zijn dat jouw spullen ? 3 stuks MS 50 ?

Hoezo: zijn dat jouw spullen? En waar zie je drie MS50?

Zoals ik al zei, het zijn oude foto's. Het kan best zijn dat ik een foto de SQ10/MS50 in mijn studio heb gemaakt en die vervolgens op zolder nogmaals heb gefotografeerd. Maar goed: ik heb er geen drie... het zijn er VIER :duivels:

Lekkere patser :duivels:

1= goed
2= beter
3= lekker
4= lekker 4

Tis alleen jammer dat je maar 2 handen hebt.....

Sjonge, jonge
Van sommige verzamelingen word ik wel even stil.
Die Vince Clarck, als ie geld genoeg heeft voor dat soort spullen, zou je denken dat ie ook geld voor een werkster heeft om dat spul af te stoffen.
Die P-Five heeft ook een indrukwekkende verzameling, maar ik begrijp alleen niet waarom sommige mensen niets doen met hun spullen en alleen maar verzamelen. Dat is een beetje als al die mensen die een keuken kopen van 20-Duizend Euro en het meerendeel van de week naar de afhaal Chinees gaan of naar McDonalds. Status symbool dus.

Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Dat wijf spoort niet man! Heb ik zo het idee!8o)

Ja, haar verzameling is een beetje obscuur.
Van heel veel dingen heeft ze er twee of meer, zoals de Voyager. Ze heeft dan ook een SE1, maar als je al twee Voyares hebt is die SE1 toch overbodig?
D'r zit ook een hoop spul bij waarvan ik me afvraag of die ooit gebruikt worden, zoals een Sound Canvas. Dezelfde geluiden zitten in de U220.

Een rack vol met dezelfde waldorfs
4 virussen of zo.
3 nords of meer weet ik het!

Ze heeft trouwens leuke synths maar ook minderen.

Het is net of ze geen idee heeft wat het allemaal voor dient en een catalogus open geslaan heeft
en bij enkele synth heeft aangekruist. 1x, 3x, 4x

En je zou dan verwachten dat ze ook hele goeien monitors zou hebben etc. Maar dat dan weer niet.

Alle synth worden op de main out alleen maar gebruikt.

En dan heeft ze weer zo'n bud pc met een lomp beeldscherm i.p.v. een tft.

Ik denk dat dat mens geen idee heeft waarmee ze bezig is.

En dan die beertjes overal op!
:r :r :r

Origineel geplaatst door iunowhu

Die P-Five heeft ook een indrukwekkende verzameling, maar ik begrijp alleen niet waarom sommige mensen niets doen met hun spullen en alleen maar verzamelen. Dat is een beetje als al die mensen die een keuken kopen van 20-Duizend Euro en het meerendeel van de week naar de afhaal Chinees gaan of naar McDonalds. Status symbool dus.

Oh, maar ik kook wel in mijn keuken hoor... :W
Als ik zo naar die andere studio's kijk dan weet ik wat me te doen staat: verhuizen. Sh*t... ik woon te klein :)

Origineel geplaatst door iunowhu

Ik dacht dat Nederlanders die in Nederland wonen alleen maar azijnpissen,
joh, wat de hek.
Als hij daar nou lol in heeft, leven en laten leven.
Een ander verzamelt auto's om ze neer te zetten en niet in te rijden.
Ik vind het belangrijker dat het bij een liefhebber komt, blijft dat stukje
historisch erfgoed tenminste in takt.

Och, iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen.
Even off-topic:
ik schrok even van haar hele arsenaal Aibo's.
Ik heb het niet zo op honden.

Attachments

• 12-pets.jpg
    12-pets.jpg
    39,3 KB · Bekeken: 102
Laatst gewijzigd:
sites bouwen kan ze niet in ieder geval :r. ik wil wat muziek horen!!

Johnybusca:
Dat is onbeschrijflijk MOOOOOOI!!!!!!!!!!!
wooooooooooow, heerlijk!!!!

Origineel geplaatst door mikemix
Och, iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen.
Even off-topic:
ik schrok even van haar hele arsenaal Aibo's.
Ik heb het niet zo op honden.

GAAAAF
Dan kun je voor elke aido een abbo afsluiten voor een krant,en dan s'ochtens de krant laten halen.

Ik zit alleen te wachten op diegene die zijn verzameling softsynths laat zien:D

Back