Listen to this & critisize!

Op zich klinken de geluiden me erg prettig in de oren. Drums zijn ook wel erg fijn. Anders dan anders zegmaar. Echter, ik vind dat het nummer an sich een beetje power mist. De drums bijvoorbeeld zitten tever naar achter heb ik het idee. De bassline mag ook wat meer aandacht denk ik. De song mag dus best wat meer punch, of het moet de bedoeling zijn zoals het nu is. Zo niet, dan kan ik aanbevelen de drums nog eens flink door een compressor te jagen, en later met de mix tevens.

gr
R

Het heeft een heel aparte sfeer. Het geheel Klinkt open. Ik zal deze nog wat vaker beluisteren.
Ik vind de opbouw eigenlijk zeer goed in elkaar zitten. Het klinkt ook erg gevarieerd en verveelt niet, elke keer gebeurt er iets nieuws dat de aandacht prikkelt. Het leuke is dat de vrije, gekke klanken mooi in een strak 'jasje' zijn gegoten.

leuke, aanstekelijke trek met een goed opbouw. Aparte geluiden ook. :koffie:

Hmm, heb nog es geprobeerd en hier doet ie het prima. En als ie het bij mij doet, dan doet ie het normaal gezien echt wel bij iedereen ;)

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Het heeft een heel aparte sfeer. Het geheel Klinkt open. Ik zal deze nog wat vaker beluisteren.
Ik vind de opbouw eigenlijk zeer goed in elkaar zitten. Het klinkt ook erg gevarieerd en verveelt niet, elke keer gebeurt er iets nieuws dat de aandacht prikkelt. Het leuke is dat de vrije, gekke klanken mooi in een strak 'jasje' zijn gegoten.

Helemaal mee eens. Een lekker minimalisties stukmuziek.
Alleen kun je misschien de melodielijntjes hier en daar nog iets meer uit laten komen.

Lekkere verzameling geluiden, die klankmatig allemaal wat op die 303 gebaseerd lijken te zijn.
Mist wel een beetje kracht, drums misschien iets meer naar de voorgrond.

:okdan:

Ik vind dit ook wel aardig. Zelfde opmerking als de andere eigenlijk, drums mogen wat op de voorgrond. De bassdrum zakt helemaal weg in het geheel.

Hmm, dit vind ik toch wel erg leuk moet ik zeggen.

Lekkere groove
uitdagende sounds
geen hapklare rommel maar muziek die wat vraagt van de luisteraar

Ja...cool.

opbouwende kritiek:
Ik zou het liedje iets korter en compacter maken.

Amai, ik heb de indruk dat iedereen een beetje gehumeurd is...
Is dat omdat het maandag is? Ben blij dat ik geen nine to five heb :)

Moest ik ditzelf live horen, ik zou zwaar uit mijn dak gaan :)

Origineel geplaatst door nick nova

snap k niet .. de 'kritieken' zijn toch erg positief als ik het zo lees ..:{

Here JeZus is bij mij ook down. :(

Origineel geplaatst door fuse
Here JeZus is bij mij ook down. :(
Dan is de heer mij toch gunstiger gezind....:engel:

leuke geluiden, maar de drums zijn wat minder. Voor de rest lekker. :)

Doet me sterk denken aan een of ander platform game of zo.
Maar buiten de randjes kleuren gaat je goed af. :D

Zit net even te denken dat je mooi naar die climax kan bouwen en dan een gigantische teringherrie krijgt op een gegeven moment en dan ineens stil en dan dat melige sampletje.
En dan lekker verder met een dikke vettige smerige technodeun. :D

heuheu, geinige track man, vet...hij mag wel wat korter van mij, je gooit er steeds meer bij, maar daar wordt 'ie niet "nog" vetter van, 'n goei liedje hoeft niet altijd lang te duren....prrrrrrt..wake-up...maarrre.... je sound is dope.:okdan:

Origineel geplaatst door nick nova
Is dat omdat het maandag is? Ben blij dat ik geen nine to five heb :)

Moest ik ditzelf live horen, ik zou zwaar uit mijn dak gaan :)

Duh!
Bijna iedereen is positief en jij bent nog niet tevreden?

Wat had je dan verwacht?

Back