Vind de drums wat zwak, mischien een andere laag met wat meer machinale drums? tr707 beats zouden hier mooi onder passen denk ik.
Track bouwt mooi op.
Tja, eigenlijk weinig op aan te merken behalve het punt over de drums... ow en die robot (klinkt als die robot van Bassie en adriaan) word een beetje irritant na verloop.
vreemd dat iedereen hier altijd over niet strakke
bassdrums loopt te zeiken en andere zooi die
niet op tijd loopt......
en dan zeg je nu niet tegen die jongen dat
het niet echt strak is
dat valt mij als eerste op
als tweede mengt het voor geen meter
de mix dus
en ten derde hou ik niet van
computergames en hun geluiden
en helaas daar lijkt het wel wat op
maarja ik heb ook een kutbui vandaag
Origineel geplaatst door technosoul vreemd dat iedereen hier altijd over niet strakke
bassdrums loopt te zeiken en andere zooi die
niet op tijd loopt......
en dan zeg je nu niet tegen die jongen dat
het niet echt strak is
dat valt mij als eerste op
als tweede mengt het voor geen meter
de mix dus
en ten derde hou ik niet van
computergames en hun geluiden
en helaas daar lijkt het wel wat op
maarja ik heb ook een kutbui vandaag
Hmm, volgens mij heb jij toch hele andere ideeën over hoe 'iets mixt met iets anders'. Dit vind ik nou juist het sterke punt van deze track. Beetje lullig je kutbui over iemand anders werk te spuien. Zeg dan niets.
Helemaal afgeluisterd, dat is een goed teken. Hij zou een half minuutje of zo korter kunnen, maar ik vind het geheel aardig origineel, met precies het juiste beetje jaren 80.
Ik bleek met de winamp EQ nogal wat hoog eruit te hebben gehaald; na de EQ op neutraal te hebben gezet vond ik het wat minder klinken - mischien wat hoog eruit?
Goeie track.
De drums staan zeker zachter gemixt dan je zou verwachten, maar dit is deel van de charme. Veel te veel mensen zitten veel te vaak aan tevéél compressie! (véél véél dus!) Lekker zo laten.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.