smackos
Gepokt en gemazeld
Nog even wachten en Kassen kan je er alles over vertellen...
BTW het is niet rood
Wout
Ow wacht ik weet wat je bedoeld...weet ik veel dat dat ding finalize filter heet
...Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nog even wachten en Kassen kan je er alles over vertellen...
BTW het is niet rood
Wout
...
? Ik had eerst 2 Moogerfoogers lowpass filters achter de G2 zitten om de sound wat op te 'beefen' maar toen bleek dat die dingen al een week uitstonden zonder dat ik dat door had en alles nog steeds dik klonk heb ik ze maar weer ergens anders achtergezet
.Origineel geplaatst door smackos
Das niet in de g2 het "finalize filter" (codenaam). Dat is een top secret nieuw hardware produkt wat overigens verder niks met clavia te maken heeft.

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik heb het ding maar even 'finalize filter' genoemd, omdat de officiƫle naam nog niet bekend is.
. Krijg ik commissie Vl1? 
Origineel geplaatst door Vl1
...als je in de buurt bent staat er 5 sterren koffie![]()
Caffeine = Migraine voor mij. Maar een lekkere gevulde koek is ook prima hoor!

Origineel geplaatst door Kassen
Het ding heet "blackbox" en ik ben uitstekend te spreken over het prototype. Ik denk dat "finaliser" een beetje verwarrende naam is, dan gaan mensen aan van die maximisers denken en zo; da's toch iets heel anders.
Origineel geplaatst door Acidfever
Even de beargumentering.......ik deed de G2 destijds weg omdat ik toen puur op zoek was naar iets om drums mee te maken (de geluiden dan he, niet sequencen). Destijds heb ik een Machinedrum gekocht en de G2 Engine weggedaan.
Origineel geplaatst door robnet
Is het een hardware versie van Rob Hordijk's tilt filter misschien?
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Het is nog even wachten op de test rapporten.
Wout