Acidfever
There's no "I" in denial.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Die Patch Mutator is wel iets anders dan een randomizer. Per slot kan je ermee 'kweken' of 'fokken', zoals je het noemen wilt. Maar er zit ook een globale regeling in, bv een knopje voor 'timbre' Als je daaraan draait veranderen alle parameters die het timbre bepalen. Misschien wel eens handig...
Wout
Mja...dus als je maar zorgt dat je de juiste CC's neemt kun je ook dat redelijk simpel in een eigen programmaatje maken.
Ik begrijp dat je Clavia in bescherming neemt Wout....en dat neem ik je ook niet kwalijk. Echter is Clavia naar mijn mening erg hard achteruit gegaan........
Die modules zijn misschien wat betreft Clavia of wat betreft jou niet zo belangrijk maar belofte maakt schuld. CLavia heeft bekend gemaakt dat deze modules nog zouden komen maar ondertussen gebeurd er gewoon geen reet op gebied van ontwikkeling.
Gebruikers krijgen een Patch Randomizer waar ze nooit om hebben gevraagd. Alles wat de gebruiker wil is een bugvrije machine met de functionaliteit de aanvankelijk beloofd is.
Het lijkt wel een hit om een product aan te kondigen met een berg functionaliteit, het op de markt te brengen met 75% van deze functionaliteit en uiteindelijk op 80% van de beloofde functionaliteit te besluiten de klant maar te laten stikken.
Clavia is niet het enige bedrijf met deze tactiek in ieder geval....

.....
. Verder blijft het raar dat Clavia blijkbaar niet tevreden is over iets als de G1 filterbank, terwijl dat volgens mij (te zien aan mailinglijst en e-m.com berichten) de meest gemiste module is in de G2.

?