Roland SH2000??

Hoi ik heb sinds vanmiddag een SH2000 op de kop getikt. Alleen mist er een schakelaartje op de achterkant... Weet iemand waarvoor deze is en of dit erg is als dit mist? check bijlage

thanks

Attachments

• foto 3.jpg
    foto 3.jpg
    15,9 KB · Bekeken: 123
Hoi,

Sh2000 is een erg leuke synth.
knopje aan de achterzijde is bedoeld voor het uitgangsnivo, kwa geluid.

Als er geluid uit de sh2000 komt doet íe het.

Wat heb je er eigenlijk voor betaald?

130 euro is een nette prijs, gemiddelde prijs is zo'n 175-200 euro.

Is de sh verder goed, ook uiterlijk?

Hij is uiterlijk ook nog zeer goed, alleen hapert een toets af en toe.. maar dat is niet erg hinderlijk. Jammer dat er geen midi op zit..

haperende toets kan gewoon een beetje stof zijn.
koop eens een busje lucht, en blaas de stof eens onder de toetsen weg.

Oke thanks man! was ik zelf nog nie opgekomen :) Voor krakende volumeschuif kan ik gewoon contactspray gebruiken neem ik aan..?

Origineel geplaatst door -robbert-
Voor krakende volumeschuif kan ik gewoon contactspray gebruiken neem ik aan..?

Nou, liever niet. Als je toch kontaktspray wilt gebruiken, soldeer dan de schuif los, haal 'm open en gebruik dan een wattenstaafje met kontaktspray eraan om de boel schoon te maken. Verwijder daarna de kontaktsprayresten met alcohol of een speciale kontaktsprayverwijderaar en smeer vervolgens de bewegende delen in met wat smeermiddel. Zet vervolgens de schuif weer in elkaar, soldeer 'm in de synth en voila. :)

bedankt dsil! Had je ook interesse?? Mooie kitlijst heb je trouwens. Hoe bevalt die behringer mixer? Ik heb daar ook interesse in. En die Juno 106, is dat een beetje een mooie bak??

Grtz Robbert

Origineel geplaatst door Vinsound
Als er geluid uit de sh2000 komt doet íe het.

:biertje:

Origineel geplaatst door -robbert-
bedankt dsil! Had je ook interesse?? Mooie kitlijst heb je trouwens. Hoe bevalt die behringer mixer? Ik heb daar ook interesse in. En die Juno 106, is dat een beetje een mooie bak??

Grtz Robbert

Ik had 'm zien staan en heb getwijfeld of ik moest bellen, maar heb dit toch maar niet gedaan. Ik heb andere uitgaven te doen. Ik heb er wel even over na moeten denken :D .

De 106 is een prachtbak. Het geluid is divers, dik en klinkt heerlijk. Jammergenoeg is er bij mij een stem kapot, maar zodra deze weer gemaakt is (wat pas over een maand of 17 zal gebeuren =( ) zal ik 'm weerveel gaan gebruiken!

De mixer, tja, is goedkoop en makkelijk klein. Leuk als instapmodelltje maar niet meer dan dat. Er zal over een tijd wel een andere komen, maar dan is deze mixer ideaal om in een koffer te proppen en mee te nemen naar oefenruimtes etc.
Verwacht geen kwaliteit die jaren mee gaat. Als je een mixer in deze prijsklasse zoekt, kan je beter voor de nieuwe yamaha serie gaan. De MG16/4 bijvoorbeeld. Net ietsje duurder dan de phonic mixers (welke weer iets duurder zijn dan de behringers), maar goede kwaliteit en voelt stevig aan.

off topic: Waar in zeeland woon je?

On topic: veel plezier met de SH! :biertje:

@dsil: thanks! ik woon in hulst trouwens

Ontopic: Ik heb dus die zwarte kap eraf gehaald.. Maar hoe moet ik nu die haperende toets aanpakken? Waar zit het contactpunt? :engel:

Back