Origineel geplaatst door -robbert-
bedankt dsil! Had je ook interesse?? Mooie kitlijst heb je trouwens. Hoe bevalt die behringer mixer? Ik heb daar ook interesse in. En die Juno 106, is dat een beetje een mooie bak??
Grtz Robbert
Ik had 'm zien staan en heb getwijfeld of ik moest bellen, maar heb dit toch maar niet gedaan. Ik heb andere uitgaven te doen. Ik heb er wel even over na moeten denken

.
De 106 is een prachtbak. Het geluid is divers, dik en klinkt heerlijk. Jammergenoeg is er bij mij een stem kapot, maar zodra deze weer gemaakt is (wat pas over een maand of 17 zal gebeuren

) zal ik 'm weerveel gaan gebruiken!
De mixer, tja, is goedkoop en makkelijk klein. Leuk als instapmodelltje maar niet meer dan dat. Er zal over een tijd wel een andere komen, maar dan is deze mixer ideaal om in een koffer te proppen en mee te nemen naar oefenruimtes etc.
Verwacht geen kwaliteit die jaren mee gaat. Als je een mixer in deze prijsklasse zoekt, kan je beter voor de nieuwe yamaha serie gaan. De MG16/4 bijvoorbeeld. Net ietsje duurder dan de phonic mixers (welke weer iets duurder zijn dan de behringers), maar goede kwaliteit en voelt stevig aan.
off topic: Waar in zeeland woon je?
On topic: veel plezier met de SH!