A Capellas van Mel & Kim

M.Whitman

Stamgast
Beste Synthforummers,

weet iemand waar ik a capellas kan vinden van Mel & Kim?
Zoja mag ik daar 2 zinnetjes uit gebruiken of moet er zelfs dan al aangifte
gebeuren aan de "eigenaars" of platenfirma?
Denk persoonlijk van wel maar weet nie hoe hieraan te beginnen...(platenfirma contacteren?of zoiets?)

Dank bij voorbaat :halleluja :halleluja :halleluja

Ik weet niet waar je die samples kan vinden, misschien een oude 12"

Maar als je de samples gevonden hebt en je gaat ze gebruiken in een release, lijkt het me iid beter dat je de heren Stock, Aitken & Waterman maar even laat meedelen in de royalties van je nieuwe hit. :D

Ronald

Ik heb de 12" van: "showin' out get fresh at the weekend" (ofzo) hier liggen.
Mag je zo meenemen:
Pb me maar!
Maar waarom mel en (wijlen) kim als ik vragen mag?

:confused:

Origineel geplaatst door tragmadat
Maar waarom mel en (wijlen) kim als ik vragen mag?

Beetje wijsneuzerij, maar het is wijlen Mel...
Kim ging nadien solo verder als Kim Appleby (met hitjes zoals Don't worry en G.L.A.D.) :engel:

Origineel geplaatst door David
Beetje wijsneuzerij, maar het is wijlen Mel...
Kim ging nadien solo verder als Kim Appleby (met hitjes zoals Don't worry en G.L.A.D.) :engel:

Don't worry!
Leuk plaatje is dat hoor

R

Mel & Kim

Mel & Kim

Ik heb even geluisterd, maar geen a capellas op de Showing Out 12", en ook niet op de Respectable 12". Als je deze toch kan gebruiken, laat het me even weten.

Het liefst zou ik de a capellas hebbe.

Graag had ik van het nummer Respectable 2 zinnetjes gebruikt omdat het zou passen in mijn creatietje...
Ik vraag me wel af indien ik het nu zou laten nazingen (voor zover iemand dit kan) zou ik dan nog moeten S A en de Waterman moeten contacteren?

Tgaat hem om de zinnetjes ; Take or Leave it ,only please believe us
Dus das nie veel
Terwijl ik dit zit te schrijven bedenk ik dat het misschien beter is de tekst lichtjes te veranderen en laten nazingen met de zelfde intonatie.....goed idee of minder goed?

Dank bij voorbaat

Origineel geplaatst door M.Whitman
Het liefst zou ik de a capellas hebbe.

Graag had ik van het nummer Respectable 2 zinnetjes gebruikt omdat het zou passen in mijn creatietje...
Ik vraag me wel af indien ik het nu zou laten nazingen (voor zover iemand dit kan) zou ik dan nog moeten S A en de Waterman moeten contacteren?

Tgaat hem om de zinnetjes ; Take or Leave it ,only please believe us
Dus das nie veel
Terwijl ik dit zit te schrijven bedenk ik dat het misschien beter is de tekst lichtjes te veranderen en laten nazingen met de zelfde intonatie.....goed idee of minder goed?

Dank bij voorbaat

goed idee...da's namelijk ook altijd de werkwijze van stock, aitken en waterman geweest. :D
ik noem een colonel abrams vs rick astley :engel:

he trouwens als je nou gewoon samplet dwars overal doorheen
beetje filteren
kan zelfs leuker zijn
dan die iele stemmetjes
als je dan toch aan het pikken slaat ...

:W

Back