-Kippenvelplaat-

Ozric Tentacles - Jurassic Shift, Erpland & Strangeitude, maar ook -> Pungent Effulgent :halleluja

Origineel geplaatst door defaulty
De enige echte absolute Rapklasieker..........

Grandmaster Flash - The Message

Greetings van Defaulty

dit niet dat nummer waar Phil Collins dat lachje in Genesis' Mama vandaan heeft gejat?

Reload - 1642 Try 621

Heerlijk nummer, de dikke 12 minuten zit ik zonder 1 centje pijn uit. Sterker nog, ik kan me in 12 minuten opladen op dit nummer.

-C-

Dit vind ik wel een heel mooi kippenvel plaatje

Attachments

• steven simmons - tears never dry.mp3
    984,1 KB · Bekeken: 112
Jeff Buckley - Halleluja. Een van de mooiste opnames.. ever.. (origineel is van leonard cohen). Ook al eerder genoemd zag ik. Ongelooflijk mooi. Ik hoorde als eerste de Rufus Wainright versie, maar dit is toch gewoon de allermooiste uitvoering (CD versie is mooier dan de live versie vind ik zelf).

ook erg mooi:

Leonard Cohen - Suzanne

Philip Glass - Music from Candyman, heb de cd even niet bij de hand dus geen idee hoe de track ookalweer heet die ik het beste vind, maar dit is echt een fokking meesterwerk. De eerder genoemde "It was always you Helen" zou het wel eens kunnen zijn. Ik was in ieder geval dolgelukkig toen de officiele cd enige tijd geleden na jaren gebakkelei EINDELIJK werd gereleased :)

Angelo Badalamenti - City of the Lost Children soundtrack (intro)

Motorcycle - as the rush comes (armin van buuren mix)

Guns & Roses - November Rain

Falco - Jeanny

Lisa Gerrard - Sanvean

Samuel Barber - Adagio for Strings. Niet de William Orbit versie en ook niet de Tiesto versie. (alhoewel ik die eerste briljant vind). het origineel is gewoon nog steeds het mooiste.

Wolfgang Amadeus Mozart - Requiem. de opening is al meteen kippevel.

Vind een groot aantal composities van Joe Hisaishi ook ERRUG mooi, maar kan me zo gauw geen titels voor de geest halen.

Tsja, ik heb niet echt een lijstje. Maar bij de volgende tracks kan ik nog wel eens emotieel worden:

Massive Protection - Protection
Dead can Dance - The Host of Seraphim (van Baraka docu.)

Kippenvel krijg ik van heel wat platen, afhankelijk van de setting. Bijvoorbeeld bij de live-set van The Muses Rapt in Belgie, live-set van Infected Mushroom in Zwitserland (in de tijd van B.P. Empire), (ook) dat unplugged album van Nirvana, sommige liedjes van Harry Jekkers, enz.

Origineel geplaatst door Syntax Terror
Voor mij denk toch The first Rebirth van Jones & Stephenson!

Weet je dat ze dat nummer op 3 uur tijd hebben gemaakt?

The magic of the moment?

Origineel geplaatst door Catscan
Hoe heet hij ook alweer die soundtrack van reqiuem for a dream?

Clint Mansell / Kronos Quartet - Requiem for a Dream Soundtrack
je zult waarschijnlijk Winter bedoelen ofzoiets. Inderdaad kippevel soundtrack. erg mooi.

mmmm huilen om nummers eigenlijk nooit, maar een nummer wat me daar dciht bij brengt

Neerlands Hoop in Bange Dagen - tis veel beter zo

tering dat nummer

verder van Neerlands Hoop - Nooit meer en Oud en eenzaam

verder kippenvel
Non Phixion - Black Helicopters
NTM - That's my people
NMT - Outro (die van die plaat uit 98)
El-P - Deep Space 9MM
Cannibal Ox - Scream Phoenix
Kool Shen + Oxmo Pucchino - Derneir Round

hallelujah is heel mooi ja, die wil mn moeder perse horen op dr begrafenis

Sonic Youth - Superstar
Phil Collins - In the air tonight
Nirvana - Smells like teen spirit

de eerste 3 die in me hoofd schieten, al heel wat juweeltjes opgenoemd :)

P.S.:
Massive Attack - Unfinished Sympathy

Peter Kingsberry-Only The Very Best... dat is de zanger van Cock Robin,krijg ik toch wat kippevel van als ik het hoor,heel mooi :-)

Kippevelplaat van de week:

Marco Borsato - Rood

als ik dat nummer hoor, dan krimpt mijn vel spontaan een paar maten.

-C-

Back