NyaH
DE patser
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Nou nou, relax een beetje. Hoe krijg je geluid uit je Triton zonder een setje monitoren een een mengpaneeltje? De beste man vergeet eens wat. Overigens heeft 90 procent van de huishouding wel een pc staan![]()
Ik ben zeer relaxed, ik ben zo'n domme friese boer en druk mij meestal wat groft uit, soms komt het ook omdat ik fries denk en nederlands schrijf, vandaar ook mijn vele spellingsfouten. Probeer het nog eens vanuit een Youp van het Hek hoek te lezen, dan lees je het ineens anders.
Om op jou onderwerp terug te komen, het is natuurlijk de vraag of die computers dat aankunnen, 70%, niet 90% (alsdus een radio publikatie van een onderzoeksburo) heeft inderdaad een computer in huis, maar een groot gedeelte daarvan is toch budget spul en wil je echt muziek maken, dan heb je een zware geluidskaart nodig met een pc die dat aankan. De meeste huishoud pc-tjes kunnen dat niet ben ik bang. Dus op zijn minst moet het ding worden aangepast.
Je hebt in je eentje niet een mixer en een versterker/luidspreker nodig om met een workstation of synthesizer aan de gang te gaan, fabriekanten hebben daar iets op uitgevonden: een koptelefoonaansluiting (9 keer de woordwaarde en 2 keer de letterwaarde)