Rubrieken gebruiken in marktplaats?

Rubrieken gebruiken in marktplaats?

• Ja.... Verdeel het in catogorien bv:synth,rand app,fx etc..

Stemmen: 18 39,1%
  • Nee.... Prima zo, ik hou van zoeken.

Stemmen: 28 60,9%

• Totaal aantal stemmers
    46

omiel

Ik heb de grootste
Zou het misschien iets zijn om apparte rubrieken in de vraag en aanbod sectie te maken. Dus: synths, samplers, mixers etc. Nu wordt alles op de grote hoop gegooid en dat is niet echt overzichtelijk vind ik.

Of misschien ook nog verdere uitbreiding? Zoals bij marktplaats.nl te zien is: of er een foto bij staat en een vraagprijs indicatie?

Origineel geplaatst door demian
Misschien ook een verplicht veld voor woonplaats erbij? :bekdicht: :D

En een routebeschrijving?

En als je dan toch bezig bent; even de tijden en data vermelden waarop je NIET thuis bent, de nummers en merk ven de sloten en of er een alarm of hond of zo aanwezig is..........

Lijkt me een beetje link maar misschien is dat een beetje paranoia ?

'k Zat vandaag ook al even over dit subforum na te denken. Sinds je eigenlijk maar 1 verkoopthread tegelijkertijd mag hebben, is het misschien natuurlijker dit deel van het forum zoals Marktplaats.nl op te zetten. Is nog veel overzichtelijker, lijkt me, alleen niet zo 1-2-3 binnen de huidige structuur te realiseren: je moet er een apart stukje software voor bouwen.

Het idee is leuk, maar ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat we dit gaan doorvoeren. Om verschillende redenen.
Ten eerste genereert dit veel extra threads. Veel mensen bieden meerdere dingen tegelijk aan. Met een beetje pech moet je bij dit systeem een stuk of drie, vier threads aanmaken. Dat is iets wat we absoluut niet willen. Met het huidige systeem zijn er al meer dan genoeg verkoop threads

Ten tweede zorgt het voor veel extra werkt voor de moderators. We moeten dan gaan controleren of iedere advertentie wel netjes in het juiste subforum staat. En zo niet, alles weer netjes sorteren. En aangezien er bij het huidige systeem per dag enkele tientallen advertenties worden geplaatst, kun je je voorstellen dat we daar niet op zitten te wachten.

Ten derde zorgt het voor onnodige discussie. Want in welk hokje hoort het apparaat eigenlijk thuis? Bij de voorgestelde indeling voorzie ik al problemen. Bijvoorbeeld een E-mu Command station. Een sequencer met uitgebreide synthesizer. Waar moet die dan staan? Synthesizers of sequencer? Nog erger: een Triton, met opname mogelijkheden. Synth? Keyboard? Sampler? DAw? Een advertentie in ieder subforum is natuurlijk geen alternatief.
En zo kun je door blijven gaan. Wat is het verschil tussen FX en randapparatuur? Waar moet een DIY synth staan. etc. etc...

Misschien heeft het meer kans als iemand(en) zich opwerpt(-en) als toekomstige moderator(s), manusje-van-alles en pispaal voor een marktplek-mét-indeling. ;)

Computerspul en aanverwante artikelen kan je wel op het softsynthforum op de marktplaats aanbieden. Of op tweakers.net.

Back