Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door sms303
[ verkoopt regelmatig devil(kwijl)fishjes
Origineel geplaatst door sms303
E-bay linkje
is dat toevallig deze gast--> Nick Light zn gebruikersnaam is--> n7736
Volgens mij heet die gast Nick Light ofzo.. verkoopt regelmatig 909's en devil(kwijl)fishjes
Mijn naam op E-bay is iig ThankGod4theTB303![]()
![]()
Origineel geplaatst door Sly Dog
Hey Cisco, wat vind jij nou de tofste functies die de DF-mod met zich meebrengt?
Origineel geplaatst door Cisco
zowieso die memory-banks, je kan "live" switchen tussen verschillende patterns! erg handig! midi-in is natuurlijk erg handig, maar heb nog geen favoriet m.b.t de daadwerkelijke modificatie (rechter gedeelte van de tb) hij is gewoon heel erg onvoorspelbaar, en om eerlijk te zijn bespeel ik dat ding met de gedachte dat ik niet weet wat ik aan het doen ben?! daardoor kom ik juist op de leukste resultaten... zodra je geen benul hebt waar je mee bezig bent en gewoon maar aan die knoppen blijft draaien, ontstaan er juist meestal dingen waar je anders nooit op zou komen?! natuurlijk heb ik een behoorlijke dosis kennis van het allemaal, maar maak meestal muziek alsof ik een totaale "noob" ben! op deze manier verkrijg je gewoon vele leukere dingen.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Met live switchen van patterns bedoel je, neem ik aan, het live wisselen tussen Pattern Groups?
Kun je met de Devil Fish de 303 nog wel zo tweaken dat ie gewoon als een standaard 303 klinkt (neem aan van wel maar vraag het toch maar even)?
Hehe, muziek maken als een noob, aparte insteek qua musiceren (maar volgens mij wel een van de creativere insteken).![]()
al met al een erg creatief proces en je valt nooit in herhaling! da's muziek maken...Origineel geplaatst door Cisco
ik ben geen "noob" ofzo?! maar meestal tijdens het creatieve proces "jamm en pingel" ik er gewoon op los, zonder ook maar enig idee te hebben wat ik aan het doen ben?! tijdens deze sessies neem ik alles op en knip en plak ik er later de goede stukken uit. dan komt wel mn kennis erbij kijken, en is het alleen een kwestie van goed editten. oftewel het saaie gedeelte van muziek makenal met al een erg creatief proces en je valt nooit in herhaling! da's muziek maken...

Zeker in combinatie met wat overdrive en misschien nog wat accent decay.....!!!!!!
[/B][/QUOTE]
En kan gewoon "live" switchen tussen onnoembare verschillende patterns! Zwaar relaxed!!!
Origineel geplaatst door Tekno
Ableton Live5 bedoel je? Ik sinds kort Live4 maar moet het nog helemaal leren kennen. Komt goed!
Maak je dan eerst patterns zonder accenten om daarna de accenten zelf live toe te voegen? Ik merk dat als ik een pattern met veel accenten maak en daarna op de 'direct accent' knop druk, er niet erg veel gebeurt. Die ene extra accent valt dan niet op...hoe is dat bij jou?
Die linker rode knop is -als het goed is- alleen maar het instant starten van een geselecteerd pattern. Kijk dat even na in de release notes op Robin's site. Dat van God los lijkt me meer een random pattern ergens boven de oude patterns. Wat het natuurlijk niet minder wreed maakt!!
Dat live switchen is zekers cool, maar heb ik ook niet echt vaak nodig. Jij hebt ook allemaal blauwe leds behalve de start/stop switch of niet? Ik vind het er mega cool uitzien; zeker 's avonds met weinig licht....met de andere x0xen levert dat een mooi schouwspel op! Running en flashing leds galore!!![]()
enige wat ik nog wel wil weten zijn de settings voor het behalen van de sound van de orginele 303. Het is bekend dat het kan, maar weet alleen nog niet hoe?