TB303 Devil Fish?

Kenton socket 5 kit
In mijn TB-303 zit een kenton socket 5 kit ingebouwd. Je kunt nu CV, GATE, filter, accent en slide signalen de TB insturen. Ik heb het wel eens getest door de diverse outs van de 777 naar de 303 te prikken. Het werkt leuk.
Met de CV/gate interface van mijn superbassstation kon ik bijvoorbeeld filtersweeps doen op de 303 zonder dat ik het ding aan hoefde te raken. Ik gebruik het eigenlijk nooit, hooguit om es te showen dat het kan als ik iemand op bezoek heb ofzo :D

-C-

Re: devilfish

Re: devilfish

Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd want ik wacht op een Doepfer Schaltwerk (CV/Gate sequencer).
Ben wel benieuwd. Pos het aub effe hier als je die Doepfer hebt.

Heeft iemand toevallig een geluidsfragment van de devilfish???

Devil Fish demo

Devil Fish demo

Eindelijk dan de demo van mij! Het is maar een jamsessie met een 808,909,101 en de Devil Fish 303! Ik begin rustig en ga daarna loos aan de knoppen. Ik schakel de high resonance in na een tijdje en dat hoor je! Snerpende blips en wows. Aan het einde hoor je het effect van de filter mod goed, een soort random cutoff modulatie.

Als ik hem nog beter onder de knie heb, volgt een betere demo!!
Keep the acid alive!! :maffia:

Devil Fish demo

vette shit tekno :halleluja

het kinkt wel leuk maar om er zoveel geld voor te geven?:confused:

@Spycell: ik weet wat je denkt, maar voor mij als 303 fanaat is het echt de moeite waard. Je ka het geluid erg subtiel bewerken en toch die 303 feel houden. Alles voelt ook echt professioneel, geen prutswerk! Maarja, iedereen maakt keuzes wat hij met zijn geld doet. Ik heb liever de Devil Fish dan bijvoorbeeld een modulaire synth of Nord Lead ofzo.
devilfish303.jpg

Origineel geplaatst door Tekno
Pic van de mijne

Hej zo eentje heb ik ook :D (nummer 86, versie 2.01)

Wat is jou DF nummer?

zonder midi mod... binnenkort via een Schaltwerk helemaal cv/gate aansturen.. (da hebk nog nie gedaan) Hang um nu in sync en dat klinkt best :D

Laatst gewijzigd:
Hee! Er is er toch nog 1 in NL! Cool!! Eigenlijk moeten we eens alle DF-en in NL aan elkaar hangen en een interessante set maken...! jij hebt hem al lang of niet? Ik heb volgens mij nummer 183 al. Zal thuis eens kijken straks.
Ik heb geen midi-mod of geheugen-mod laten doen, leek me niet echt nodig.

Heb je misschien tracks online om ons te laten horen wat de Fish kan?!

Dat wel ja, maar met deze kun je gelijk aan de slag :)

Hoef je dus niet eerst een TB te zoeken op te sturen wachten etc.

Is ook wat waard.

Flinke prijs voor die DF! Volgens mij kan je er tegenwoordig wel 1 voor 1500 krijgen als je zelf een TB zoekt en laat modden. Ik heb trouwens niet eens import hoeven betalen!! Kon gewoon zo door de douane. Dan kost de mod dus "maar" 600 euro.

Als je er echt meteen 1 wil, moet je dus ff 4-500 euro meer betalen.....doet iemand dat?

Origineel geplaatst door Tekno

-Hee! Er is er toch nog 1 in NL! Cool!! Eigenlijk moeten we eens alle DF-en in NL aan elkaar hangen en een interessante set maken...!
- jij hebt hem al lang of niet?
- Heb je misschien tracks online om ons te laten horen wat de Fish kan?!

- Jochem Paap (Speedy J) heeft dr ook eentje...(zagk vorig jaar toen ik zn 303 kocht)
- ik heb hem pas sinds september en ben um nog aan het verkennen
- nee.. ik heb nog geen online tracks..

Ik heb sinds vorige week een tb-303 devilfish gekocht uit ierland met mdi-in en memory banks. :{
Wel aan de prijs?! 1700,-

Back