Michael Jackson om 22.45 uitslag rechtzaak!?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

gremlin23

Compleet gestoord!
Niet dat ik zo een fan ben! Deze info zet ik op dit forum voor de fans!

IBTL

Origineel geplaatst door Arv
Jackson cleared on all counts

Jah, het kost wel wat centen, maar dan heb je ook wat! :D

Vrijheid is te koop? Wat een bullshit. Het feit dat die rechtzaak doorgang gekregen heeft en dat zijn leven zomaar even door de plee getrokken is, uitsluitend op basis van een flinter dunne zaak, is ronduit bespottelijk.

Wat een debiellen daar in America. Het lijkt de PvdA wel...

Citizens of Rome! Lent me your childs, so I can make you some big hits!

ceasar_finale1.jpg

Ik ben echt superblij voor hem. Groter dan Elvis, een genie. En als je het er niet mee eens bent, ga dan eens maar zijn leven nadoen- ik spreek je nadien wel.

Origineel geplaatst door Mad Dan
Vrijheid is te koop? Wat een bullshit. Het feit dat die rechtzaak doorgang gekregen heeft en dat zijn leven zomaar even door de plee getrokken is, uitsluitend op basis van een flinter dunne zaak, is ronduit bespottelijk.

Wat een debiellen daar in America. Het lijkt de PvdA wel...

Pas nog een reportage gezien over de rechtzaak, waarin een aantal journalisten aan het woord kwamen (amerikaanse en Nederlandse) en die zeiden allemaal dat een rechter naar alle waarschijnlijkheid hem schuldig zou bevinden, maar dat zijn beroemd zijn en een 12 koppige jury hem gunstig zou kunnen zijn....

De journalisten vonden het bewijs overtuigend, maar ja dat zegt natuurlijk nog niets.

Ik heb de rechtzaak niet gevolgd en ken zeker niet alle details, maar het rare vind ik dat wanneer er een sexueel gerucht is betreffende kindermisbruik, dat Michael Jackson (MJ) heeft afgekocht om een rechtzaak te voorkomen, begrijp ik niet dat een ouder zhun kind daar gewoon laat logeren.... Al is het een beroemheid, is het voor mij nog steeds een wildvreemde, en in dit geval dus een wildvreemde met dat gerucht.....

Maar ja, waar ik wel meer van op de hoogte ben is de PvdA, en die hebben niks met de zaak van MJ te maken.

Groetjes van Rudo

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik ben echt superblij voor hem. Groter dan Elvis, een genie. En als je het er niet mee eens bent, ga dan eens maar zijn leven nadoen- ik spreek je nadien wel.

AGREE!! laat die man toch lekker muziek maken, gebullshit met al die achterlijke aantijgingen, gefeliciteerd Jacko (dat leest ie toch niet maar ja...)

Wow! Ik ben toch wel opgelucht!

Ik heb 't wel een beetje gevolgd, en ik vond veel van de claims belachelijk op het eerste gezicht. Ook speelde mee dat die familie dit soort grappen al met meerdere artiesten had uitgehaald.

Het naarste van een veroordeling was ook geweest dat "artiesten aanklagen" dan de komende 10 jaar in de USA hét truukje zal worden voor iedereen om snel geld binnen te slepen, ten koste van reputaties en veel ellende. In USA is men sowieso al gek op rechtzaken met belachelijke eisen, en een veroordeling had bekende personen vogelvrij verklaard.

Maar ik ben er wel van overtuigd dat als hij echt al die zooi werkelijk had geflikt, als de getuigenissen hadden geklopt etc., dat er dan echt wel een veroordeling was geweest voor minstens één van de aanklachten. Dus daarom ben ik dubbel opgelucht.

Top dus!

Nou, dan gooi ik er ook maar 1 tegenaan en dan moet het ook wel afgelopen zijn. :D

Attachments

• _1201949_jackson300.jpg
    _1201949_jackson300.jpg
    6,5 KB · Bekeken: 105
Mijn voorspelling: Michael Jackson wordt binnenkort dood aangetroffen op Neverland.

Het is uit, op, over, klaar met 'm. Of hij nou schuldig is of niet.

Origineel geplaatst door Hanz
Mijn voorspelling: Michael Jackson wordt binnenkort dood aangetroffen op Neverland.

Het is uit, op, over, klaar met 'm. Of hij nou schuldig is of niet.
Toevallig dat je dit post, soms vliegt een dergelijke gedachte ook door mijn hoofd. Maar ja dat is niet uniek voor Michael ntlk.. iedereen heeft een tijdstip dat het klaar is.

Origineel geplaatst door Rudo
Pas nog een reportage gezien over de rechtzaak, waarin een aantal journalisten aan het woord kwamen (amerikaanse en Nederlandse) en die zeiden allemaal dat een rechter naar alle waarschijnlijkheid hem schuldig zou bevinden, maar dat zijn beroemd zijn en een 12 koppige jury hem gunstig zou kunnen zijn....

De journalisten vonden het bewijs overtuigend, maar ja dat zegt natuurlijk nog niets.

Ik heb de rechtzaak niet gevolgd en ken zeker niet alle details, maar het rare vind ik dat wanneer er een sexueel gerucht is betreffende kindermisbruik, dat Michael Jackson (MJ) heeft afgekocht om een rechtzaak te voorkomen, begrijp ik niet dat een ouder zhun kind daar gewoon laat logeren.... Al is het een beroemheid, is het voor mij nog steeds een wildvreemde, en in dit geval dus een wildvreemde met dat gerucht.....

Maar ja, waar ik wel meer van op de hoogte ben is de PvdA, en die hebben niks met de zaak van MJ te maken.

Groetjes van Rudo

Ik begrijp het prima. Er valt namelijk geld te halen.

Voorts, de PvdA heeft niets met deze zaak temaken nee, dat zei ik ook niet. Amerika is een land vol debiellen, en daar kan ik de PvdA prima in identificeren...

niet alleen de PvdA natuurlijk.. de hele volksveregenwoordiging heeft inmiddels plaats gemaakt voor de jostiband.

die gast heeft achterlijk goede shit gemaakt. als je bv thriller luistert.. wat een vette beat, wat een sound helemaal af.. maar hij moet echt s wat gaan vreten en kappen met zn bek eraf laten vallen en kappen met het 12jarig jongetje uit zitten hangen en s een paar hele dikke trappen onder zn hol krijgen.. en MUZIEK MAKEN!!!!!!!!! gvd pestpokke wat een triest circus.. en dan die hersenloze rukkers die 3 weken voor dat gebouw gaan zitten janken dat ze michael heel cool vinden en daarvoor hun baan, gezin en weet ik veel wat in de steek laten.. dat vind ik nog wel het meest zorgwekkende. wat zijn veel mensen in- en intrieste wezens

voor alle mensen die hun hersens (nog) niet in hun reet hebben :

:biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back