Motm modular ?

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Bij wie in de omgeving van Den Haag zou ik een Motm Modular kunnen bekijken / luisteren ?

Please 8)

Als je tot in antwerpen wilt komen ben je alvast welkom ...

jammer genoeg te verweg.Ik hoop op iemand dichter bij huis. :)

Denk het wel.Zit al lang te kijken en te twijfelen.Het mooie van modular is dat je er aan kan blijven bouwen dat spreekt mij erg aan.Groot nadeel is dat de kabels voor de knoppen hangen.

Ik heb iemand gevonden die al m,n modules wil solderen dat scheelt een hoop poen :-)

Waarom Motm .Ziet er goed uit,goede componeten en is niet zo makkelijk te krijgen als Doepfer.

Wat zou anders een goede optie zijn inpv Motm (rond de zelfde prijs) ?

Het valt me op dat weinig mensen het geluid als argument gebruiken voor de keuze voor een bepaald type modular. Dit lijkt mij juist een van de meest wezenlijke dingen om een keuze op te baseren. Er zijn toch een hoop demo's (officieel en van gebruikers) te vinden op het internet van de meeste 'grote' modulars. Ik begrijp dat elke modular op 1000 manieren kan klinken, maar er is hier echt wel een constante of een bepaald karakter in te ontdekken.

Wat het geluid betreft zou ik zeker voor MOTM gaan, wel zijn ze aardig aan de prijs (maar DIY modules scheelt).

Origineel geplaatst door marcuuu
Denk het wel.Zit al lang te kijken en te twijfelen.Het mooie van modular is dat je er aan kan blijven bouwen dat spreekt mij erg aan.Groot nadeel is dat de kabels voor de knoppen hangen.

Ik heb iemand gevonden die al m,n modules wil solderen dat scheelt een hoop poen :-)

Waarom Motm .Ziet er goed uit,goede componeten en is niet zo makkelijk te krijgen als Doepfer.

Wat zou anders een goede optie zijn inpv Motm (rond de zelfde prijs) ?

volgens mij is synthesizers .com modulair erg ok geprijst
volgens mij zelfs iets goedkoper ,..en als ik dat interface verslag moet geloven ,...klinkt ie erg goed ,...
moog like en ook grote panelen ,...dus in tegreerbaar met motm
checkuh [is volgens mij weer geen zelfbouw]:bekdicht: :geslaagd:

Origineel geplaatst door R-ond
volgens mij is synthesizers .com modulair erg ok geprijst
volgens mij zelfs iets goedkoper ,..en als ik dat interface verslag moet geloven ,...klinkt ie erg goed ,...
moog like en ook grote panelen ,...dus in tegreerbaar met motm
checkuh [is volgens mij weer geen zelfbouw]:bekdicht: :geslaagd:

Beter geprijst dan MOTM inderdaad, en ook van zeer hoge kwaliteit. Geluid is subjectief, ik zou eens naar de demo's luisteren op www.synthesizers.com. Persoonlijk vind ik dat het geluid van MOTM meer karakter heeft. De panelen zijn trouwens NIET van hetzelfde formaat als die van MOTM, en ook de stroomtoevoer is niet helemaal gelijk (.com heeft +5v extra). Lees hiervoor http://www.synthesizers.com/faq.html#motm.

Back