Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ook ik lijk gegrepen door het modular virus.
iemand ervaring met de modules van MFB? Dit lijken mij voor n beginner zeer betaalbare modules en die synth lite vond ik best lekker klinken

joehoe?![]()

Wil je de A-188-1 4096 of A-188-2 modulles van Doepfer voor lange echo's gebruiken, dan moet je daar ook nog een lowpass filter achter zetten om het klok signaal weg te filteren.
Ik zal eens een voorbeeldje maken zometeen, dan heb je een idee hoe het klinkt.
. Die crossfader is ook idd zeer interessant. Ik heb nog meer fx liggen...
Ik heb al een lowpass (moogerfooger) waar ik erg blij mee ben dus die zal ik niet zo snel als module aanschaffen.
Iemand enig commentaar op volgendsetje Eurorack modules, dat ik in een Doepfer koffer zou willen inpassen? De bedoeling is het te gaan gebruiken als instrument op zich zonder dat het extern moet worden aangestuurd. Welke modules kan ik er maar beter meteen uitgooien? En wat stop ik ervoor in de plaats? Misschien kan er iets worden verbeterd aan de layout?
Het worden overigen mijn eerste modules in wat voor formaat dan ook.
Bovenste rij:
Livewire Audio Frequency Generator, Doepfer A138 Exp. Mixer, Livewire Frequensteiner, Doepfer A131 Exp. VCA, Plan B Model 40 Headphone preamp, Plan B Model 31 Buffered Multiple, Plan B Model 24 Heisenberg Generator
Onderste rij:
Livewire Dalek Modulator, Livewire Vulcan Modulator, Plan B Model 21c Mini Milton, Plan B Model 38 Elf ADSR, Plan B Model 10 Polyphonic Envelope, Plan B Model 32 Vector Plotter
Merk op dat er 8HP overblijft in de onderste rij, voor de stroomaansluiting: ik wil het ding vooral horizontaal gaan gebruiken dus heb ik liever geen stroomkabel achteraan.