Welke modular moet ik kiezen?

`k wil niet zeuren, maar staat ie niet alleen de drums er op te doen ? hehe
op zn laptopje lijkt heel de mix te lopen

volgens mij is dat niet DE setup van surgeon maar meer specifiek de setup die hij gebruikte voor de openingsact van lady gaga.
Ik denk dat zijn normale setup wel wat groter is :mega:
Hij speeld volgens mij altijd met dat kleine beige systeempje.
Is niet echt groot maar dat zegt helemaal niks.
Ik ken diverse artiesten die met 6U een dikke set doen van een uur.

Nee hij doet niet alleen zijn Mutant Drums er mee aansturen.
En ja hij gebruikt volgens mij live voor veel sequencing etc.
Het is helaas geen "pure" modular set zoals ik het graag gezien had.
Maar alleen drums is het zeker niet.

ja dat was leuker geweest :D
beetje gokke wat wat is nu :D

Ziet er uit als een solide basis maar ik zou nooit beginnen met een volle (kleine) kast. Als je wilt uitbreiden moet je eerst een nieuwe kaart met voeding etc kopen.

Hoi,

Ik zoek nog een leuke multimode filter welke vinden jullie gaaf? Ik ben opzoek naar een rauwe sound. Het leukste lijkt mij een DIY pakketje ofzo. ik heb al een SystemX filter, een FC moog vogue filter en een mfb filter.

Hoi,

Ik zoek nog een leuke multimode filter welke vinden jullie gaaf? Ik ben opzoek naar een rauwe sound. Het leukste lijkt mij een DIY pakketje ofzo. ik heb al een SystemX filter, een FC moog vogue filter en een mfb filter.

De nieuwe intellijel polaris lijkt me super. Staat bovenaan mn verlanglijst. Heel veelzijdig.

Ja wasp filter klinkt tof! De Synthacon is geen kit toch? Misschien wel een uitdaging om een keer iets complex te bouwen zonder pcb en panel. Deze ziet er ook cool uit: https://www.thonk.co.uk/shop/eurorack-serge-vcfq-full-diy-kit/ heeft iemand hier al ervaring mee?

Geen kit, wel een PCB verkrijgbaar van eerder genoemde.
Die VCFQ lijkt me ook heel cool, heb hem hem nog net in 2015 besteld.. Dit is trouwens ook geen kit. Wel een panel/PCB.

De wasp filter was één van mijn eerste projecten, naar het schema van J. Haible op Vero board. Prima te doen en met overdrive..!

+1 voor de wasp vcf, lekker smerig. Steiner vcf is ook leuk.
De state variable vcf van mfos is ook mooi, met cv q. Wel iets minder naar/ karakter dan de andere vcfs die genoemd zijn.
EMS vcf wil ik ook nog wel eens bouwen, en die serge vcfq (maar dan originale, nog eens uitknobbelen wat er op die "gain cell" pcbtjes zit).

ik ben zelf aardig onder de indruk van de sound van de dinSARA VCF. als ik weer een extra kast heb of mijn A-155 of UEG kan verkopen, komt die zeker weer op mijn lijstje te staan!

ik ben die serge VCFQ aan het bouwen. Bijna af, moet alleen de pots nog .

het is qua bouw-opties een 'advanced' kit. Maar als je die full kit van thonk koopt is het makkelijker.
ik heb zelf wel alle onderdelen zelf besteld . dat is wel even puzzelen.

Ik heb (eindelijk) de YuSynth Steiner filter afgebouwd. (pcb van SRPP)
Die is ook gaaf. Timo heeft daar ook een PCB van gemaakt zag ik laatst:
https://www.muffwiggler.com/forum/viewtopic.php?t=149151

Back