Close ups van de live setup van Vangelis

die gast heeft ooit nog een nummer van ons gecovered (serieus!) ik heb nog een zo'n mooie fax van het management van vangelis met het verzoek...

maar zijn versie heb ik nooit gehoord...

Vertel! En om welke track ging het?
Overigens...bij het concert dat Jarre in September in Denemarken gaat geven zal het Safri-Duo ook aanwezig zijn.

Origineel geplaatst door Dobre
die gast heeft ooit nog een nummer van ons gecovered (serieus!) ik heb nog een zo'n mooie fax van het management van vangelis met het verzoek...

maar zijn versie heb ik nooit gehoord...

Dan zal ik maar eens kijken wat hij ermee gedaan heeft.
Kan best zijn dat hij nu geld aan het innen van jou nummer.
(ik weet niet wat er in die fax stond maar ik zou even bellen)

Origineel geplaatst door Googol

Dan zal ik maar eens kijken wat hij ermee gedaan heeft.
Kan best zijn dat hij nu geld aan het innen van jou nummer.
(ik weet niet wat er in die fax stond maar ik zou even bellen)

we hebben van die fijne publishers die dat allemaal in de gaten houden... :)

Origineel geplaatst door ZmokE
Vertel! En om welke track ging het?
Overigens...bij het concert dat Jarre in September in Denemarken gaat geven zal het Safri-Duo ook aanwezig zijn.

the good men - give it up

verder niet echt een heel spannend verhaal eigenlijk..haha

Van dat Vangelis concert heb ik de DVD en daar staat de beste man ook nog op de toetsen te rammen. :)
(niet dat het iets zegt natuurlijk)

Maar als die kleine bakkies stepsequencers zijn snap ik het helemaal niet meer. Zoveel ervan nodig?
Of ik moet eens goed gaan opletten.

Wat ik wel zie is dat de "letters" op deze bakkies terug zijn te vinden op de mengtafel.

Let op de pedalenfoto, daar is het volgens mij goed te zien.

daar staat de beste man ook nog op de toetsen te rammen.
Da doe ik ook altijd als het wéér niets geworden is ;)

Ik krijg nét een meeltje met nog wat meer info:

Iemand denkt dat dit de Vangelis "direct-box" is. Dit zou hem in staat stellen om zijn complexe gelaagde composities live te kunnen spelen. een ander ding dat nog wordt genoemd is dat het is gebaseerd op een aantal "Zyklus" sequencers. Iemand daar ooit iets van gehoord? Ik ken het merk niet.

Hmmmm...zat ik toch in de buurt :geslaagd:

Maar het zou kunnen, deze lijken er iets op.

Laatst gewijzigd:
Voorlopig vind ik enkel dit
Zyklus.gif

Vind het dan toch maar 'rare' bakjes. Tegenwoordig kan je zoiets toch met 'moderne' sequencers ook doen? En ook via RPS, dus waarom zo'n vreemde bakjes dan?

The Zyklus sequencer, a rare British-built hardware device also used by the band Zyklus and by Vangelis (who had an expanded custom version, the Direct machine).

Het hele verhaal.

Ook "gegoogled" Hover?

Hmmmm...das ook voor het eerst hoor....meestal hobbel ik achteraan..

Maar die witte bakjes, daar vind ik voorlopig maar niets over, tenzij dat inderdaad die custom Direct Machine is maar voorlopig geen pics gevonden

Back