Origineel geplaatst door Googol
Uuuh...Dobre?
![]()
:confused: :confused:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uuuh...Dobre?
![]()
Origineel geplaatst door nick nova
Sh101, wat voor synth is dat in godsnaam op jouw avatar??
Die heeft een gigant van een fallus als pitchbender!

En hoe gaat eigenlijk zo'n MIDI sequencer te werk?
Is ieder zo'n doos dan een spoor a track waar je op de ene een arpeggio en bij de andere box
'n bijv een filter laat klinken? 'n modulaire midi sequencer? :confused:![]()

Ik vind die Prophet 10 wel heel stoer hoor...
met z'n dubbel klavier. Maar nergens een Zyklus:confused:

Origineel geplaatst door Marcel D
Jawel hoor. Acher hem....
Hij staat boven op het rechtse 19" rack. Dat desktop apparaatje met die dial aan de linkerkant![]()

Origineel geplaatst door Slipperman
Je bedoelt dat ding met die grote ronde draaiknop, die rode en die blauwe druk knoppen??? 2e rack??? D8 dat dat een sequencer van yamaha was. Een of ander QX model. Lijkt er aardig op moet ik zeggen.
Ook wel grappig om die diskettes overal te zien. Zo te zien heeft hij de 1e versie van de emulator 2. Met 5 1/5" diskette drive.![]()
De enige close-up die ik er ooit van heb gezien staat hier 

Origineel geplaatst door ZmokE
Ik weet niet of Vangelis (net als in Rotterdam destijds) nog steeds alles in z'n uppie speelt (in tegenstelling tot Jarre, die veel muzikanten mee laat spelen). Anders kunnen die dingen wel eens wezen om de rest van z'n instrumentarium aan te sturen. Ik weet het ook niet hoor, is maar een gedachte. BTW, in Rotterdam vond ik het behoorlijk fake. Maar naar het schijnt, wordt er wel vaker gefaked tijdens een concert.
Welk concert betrof dat? En wat die harp betreft, er is in het verleden erg veel over gesproken of ie zou werken of niet. Ik denk het wel, technisch is het m.i. niet zo'n ingewikkeld apparaat. Is alleen de vraag, speelt ie er wel eens live op?
Mits je geen hernia til aan die Zyklus.![]()
Het concert dat Jarre gaf in Rotterdam was op 30 Mei 1997.In Rotterdam, ik gok een jaar of 10 geleden?
Het concert dat Jarre gaf in Rotterdam was op 30 Mei 1997.