mijnlinkie..............

En gecorrigeerd!..........................sjonge zeker al lang geleden dat ik op school zat! :D

Heb je met die constante aanpassingen van de nederlandse taal!8o)

mmmmmmmmmm.........................moeilijk te zeggen /typen maarrrr...

Ik ga vanaf het nieuwe jaar helaas van het forum af.
Dit vanwege prive problemen met mijn vrouw die invalide is geworden, en vanwege de opvang van mijn kinderen en de verzorging van me vrouw.
Ik helaas weinig tot geen tijd meer over heb voor mezelf.
Voor serieus muziekmaken of reparaties.
Dit omdat ik me niet meer kan inzetten zoals ik dat zou willen.
Ik beperk me alleen tot het begeleiden op internet van enkele,en that's it.

Ik behoud enkel nog 1 gitaar en een amp en de rest gaat pleite!
Lopende zaken worden afgewikkeld .
En dan is het afgelopen .........................ik heb niet de kracht/energie nog de enthousiastme /plezier om verder te gaan.

Misschien dat dit in de toekomst gaat veranderen ........wie zal het zeggen?
Spullen die verkocht worden gaat de opbrengst naar een bekende.

Ik groet jullie allen bij deze ......................Sjalom=( ....................en hopelijk tot weerziens..............of bij de plaatselijke bakker voor gevulde koeken. :D

nog eenmaal dan

Attachments

• 203757200.jpg
    203757200.jpg
    3,5 KB · Bekeken: 93
ff..ter goede orde

Ik bedank menig forumlid voor de uitgelaten steun voor mijn vrouw.
Ikzelf moest ff weer een schop onder me donder hebben om weer de kracht in alles en iedereen te hebben.
Ondanks dat me vrouw nu erg slecht ligt ,wil ik toch zeggen dat ik trots ben op dit forum en zijn medeleden (mensen),voor de factor-mens in de muziek,door jullie heb ik nu de kracht weer verder te gaan en er weer wat van te maken.
Ik had me downs maar kwam gelukkig tot de ontdekking dat muziek een belangrijk deel in me leven is samen met me gezin en muziekmakkers!
Alvast enorm bedankt voor jullie support!
Kortom ik ben en blijf hier lekker hangen en handelen en zwetsen!...Ha!...HA!..HA!..Ha!..HA!....

Ja HanZ de H&A toetsen zijn weer terug!!hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
8o) hahahahahahahahahhahaha:D

Attachments

• mindbleep9.jpg
    mindbleep9.jpg
    3,6 KB · Bekeken: 92
Origineel geplaatst door MindBleep
ff..ter goede orde

Ik bedank menig forumlid voor de uitgelaten steun voor mijn vrouw.
Ikzelf moest ff weer een schop onder me donder hebben om weer de kracht in alles en iedereen te hebben.
Ondanks dat me vrouw nu erg slecht ligt ,wil ik toch zeggen dat ik trots ben op dit forum en zijn medeleden (mensen),voor de factor-mens in de muziek,door jullie heb ik nu de kracht weer verder te gaan en er weer wat van te maken.
Ik had me downs maar kwam gelukkig tot de ontdekking dat muziek een belangrijk deel in me leven is samen met me gezin en muziekmakkers!
Alvast enorm bedankt voor jullie support!
Kortom ik ben en blijf hier lekker hangen en handelen en zwetsen!...Ha!...HA!..HA!..Ha!..HA!....

Ja HanZ de H&A toetsen zijn weer terug!!hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
8o) hahahahahahahahahhahaha:D

Ah toe nou......je zou hier niet meer de boel komen verstieren....8o)
Welkom terug :mega:

Al is het alleen maar oa voor jullie Guys!!!:halleluja :halleluja :halleluja :mega:

Attachments

3,7 KB · Bekeken: 114
ff een nieuwe banner voor de forumleden die me als linkje willen ............
AoFBanner.gif

mail me als je dat gedaan hebt kan ik degene die me linkt ook een link op me site krijgen.
:halleluja

Je ziet het maar ik ben de kwaaiste niet!:D 8o)

en...????

en...????

Zo ....na een rottige operatie van me vrouw,maar weer lekker in de muziekwroeten!:D

Ik heb de Nederlandse site nu aardig in een definitieve vorm gedaan.
Alleen de Uk mirror site krijgt van de week dezelfde update.

Met warempel 2 instrument demos en ,2 MindBleep Muziek werkjes.

Ik probeer nu weer wat nieuwe frisse input in mijn muziek te blazen!!!

link

Mag ik toch nog een opmerking over je site plaatsen?

Ik (ik dus) zou de manier van spreken over de gehele site gelijk houden. Op de meeste pagina (-delen) spreek je in de eerste persoon, namens jezelf of namens jezelf en anderen. Bij je personalia ga je over naar een andere persoon, dat klinkt raar, afstandelijk, terwijl een site, zoals de jouwe, juist iets heel persoonlijks is.
Voorbeeld:
Code:
Dennis is begonnen met muziekmaken in 1984 ,met een
Gitaar,maar dat was niks voor hem.
Zijn interesse in Synthesizers,was inmiddels al zo groot dat hij zijn eerste keyboard kocht ,een Yamaha PS-6100.
Klinkt afstandelijker dan:
Code:
In 1984 ben ik begonnen met muziek maken, op de gitaar. Als snel merkte ik dat synthesizers en keyboards mij veel meer interesseerde. Dus kocht ik mijn eerste synth/keyboard, de Yamaha PS-6100.
Daarnaast komt bij mij de letterkleur niet goed over, geel op blauw.
schermprintje:

Mindbleep

hhhhmmm...ik zal toch maar eens iemand met een goede kennis van Nederlandse taalkunde erop loslaten.
Ik vond op school nederlands niet echt mijn ding.

En ik zie dat ik een fixatie probleem voor grotere beeldscherm resolutie heb.
zal kijken of ik dat ook asap zal fixen!

In ieder geval thanx voor de input!
:biertje:

Back