Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
....................en hopelijk tot weerziens..............of bij de plaatselijke bakker voor gevulde koeken.
hahahahahahahahahhahaha
Origineel geplaatst door MindBleep
ff..ter goede orde
Ik bedank menig forumlid voor de uitgelaten steun voor mijn vrouw.
Ikzelf moest ff weer een schop onder me donder hebben om weer de kracht in alles en iedereen te hebben.
Ondanks dat me vrouw nu erg slecht ligt ,wil ik toch zeggen dat ik trots ben op dit forum en zijn medeleden (mensen),voor de factor-mens in de muziek,door jullie heb ik nu de kracht weer verder te gaan en er weer wat van te maken.
Ik had me downs maar kwam gelukkig tot de ontdekking dat muziek een belangrijk deel in me leven is samen met me gezin en muziekmakkers!
Alvast enorm bedankt voor jullie support!
Kortom ik ben en blijf hier lekker hangen en handelen en zwetsen!...Ha!...HA!..HA!..Ha!..HA!....
Ja HanZ de H&A toetsen zijn weer terug!!hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
hahahahahahahahahhahaha
![]()

Dennis is begonnen met muziekmaken in 1984 ,met een
Gitaar,maar dat was niks voor hem.
Zijn interesse in Synthesizers,was inmiddels al zo groot dat hij zijn eerste keyboard kocht ,een Yamaha PS-6100.
In 1984 ben ik begonnen met muziek maken, op de gitaar. Als snel merkte ik dat synthesizers en keyboards mij veel meer interesseerde. Dus kocht ik mijn eerste synth/keyboard, de Yamaha PS-6100.