mijnlinkie..............

Ik kan ook nergens gevulde koeken uploaden.
....................:dubbel: 8o) :D

Die zijn uiteraard bij me verkrijgen,als je met mooi weer in de buurt bent voor een leekkere kop koffie,of thee,of bier.....maar past een koek niet zo goed bij!
Dan maar barbeknoeien ....mmmmmmm...lekker.:okdan: :mega:

kijk....dat noem ik nou een vriendendienst :)

Maaruh...je weet het...als je nog hulp nodig hebt (sorry doe niet aan geestelijke verzorging) voor je site..lees hoor ik het wel... :okdan:

Ik begrijp er niks van :D

Op het eerste gezicht ziet het eruit als een louche spampagina...jeweetwel als je b.v. per ongeluk synthfora.com zou intikken ofzo...het communiceert niet echt. Iemand die op deze pagina tercht komt zal snel denken "Weg hier"!

Die links zijn ook vies...nederlandse showbizz pagina? Muziekwinkels?

Origineel geplaatst door smackos
Ik begrijp er niks van :D

Op het eerste gezicht ziet het eruit als een louche spampagina...jeweetwel als je b.v. per ongeluk synthfora.com zou intikken ofzo...het communiceert niet echt. Iemand die op deze pagina tercht komt zal snel denken "Weg hier"!

Die links zijn ook vies...nederlandse showbizz pagina? Muziekwinkels?

Het communiceert wel, maar volgens Smackos dus niet op de manier die je eigenlijk wel zou willen :D

Smackos, enig idee hoe het beter communiceerbaar te maken zou zijn?

(louche spampagina...goed gevonden trouwens :okdan: )

Gewoon meteen neerzetten waar het om gaat en al die links toestanden op een andere pagina zetten onder een link.

Ja ,dat is ook zo...maar aangezien dit een gratis site is ,zijn de mogenlijkheden helaas beperkt.
Met name om dat soort dingen...
Maar ik wil kijken hoe het dit jaa me afgaat ,en als het een beetje gaat lope dan ben ik pas bereid o een betaalsite te nemen ,waar je meer in kunt kneden....:okdan: :mega:

accountje aanmaken bij HJ... en je weblog redirecten naar HJ ;)

:biertje:

had ik gedaan bij HJ ,maar toen waren al mijn foto's foetsie!..........:stupid

Stupid is as stupid does........(Citaat Forest Gump).:mega:

eej dennis,

ook voor mij geldt dat ik iets te veel informatie binnenkrijg waardoor het in eerste instantie moeilijk te zien is waar deze site nou precies over gaat.
Vanwege je mooie reactie op mijn SUPERsite :D ben ik uiteraard even verder gaan spitten en kom dan een stuk verder.

flash sucks imo ook. Een wat simpele homepage met een paar mogelijkheden om je verder te sturen zou lekkerder zijn en idd al die links naar een aparte page mikken. want waar het eigenlijk om gaat die 'categorieen' die zitten een beetje in t verdomhoekje

Omdat je zoveel informatie krijgt zie je eigenlijk de titel Borden Sound Studio een beetje over het hoofd, en dat is natuurlijk wel wat mensen moeten overhouden. en ik zou een telefoonnummer op je homepage zetten, omdat mensen die een geluidstudio nodig hebben vaak eerder bellers zijn dan mailers denk ik. zeker mbt de reclamejingles.(waar natuurlijk de makkelijke poen zit) ik werk ook voor die reclameboys en als ze het NU niet kunnen weten zitten ze al bij een ander. en lekkere koffie schenken, maar das weer een ander verhaal :)

en idd jammer dat ik al die mooie plaatjes niet te zien krijg, maar die kan je toch gewoon bij je html op je site flikkeren? dan heb je nergens last van toch?

ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen

gr,

f

Origineel geplaatst door DJ Fuse
flash sucks imo ook.

[behoorlijk OT]
Flash is door de jaren heen zwaar misbruikt (skip intro) en nu (ook weer gezien de reacties hier) verguisd door velen. Kijk eens op www.sega.com en zie dat Flash ook functioneel zijn kan. Flash is VET! :)
[/behoorlijk OT]

Zo..........ik heb de flash eraf gegooid.....
En op de instrumenten pagina MP3 gezet van de CS50 en de WK3500
En de link pagina pas ik morgen aan....
En de indeling ff anders gedaan.

beetje bij beetje.........helaas zit ik vast aan wat restrictie's zoals geen frontloader en geen volledige vrijheid van Crea-Bea....

Hay MoNoLoGiC ik bel je vanavond ff op ,ff bijtokkelen...

:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja Hail the men from Groningen!!:D

Origineel geplaatst door MindBleep
Ja ,dat is ook zo...maar aangezien dit een gratis site is ,zijn de mogenlijkheden helaas beperkt.
Met name om dat soort dingen...
Maar ik wil kijken hoe het dit jaa me afgaat ,en als het een beetje gaat lope dan ben ik pas bereid o een betaalsite te nemen ,waar je meer in kunt kneden....:okdan: :mega:

Gewoon HTML leren - www.w3schools.com. Het enige wat een betaalde site je geeft is extra ruimte, bandbreedte, en dingen zoals meerdere e-mail adressen, MySQL en PHP of equivalenten. Krijg je bij web-log ook overzicht over welke bestanden je er kunt inzetten of wordt je min of meer gedwongen tekst ergens in een online editor in te kloppen? Als 't dat laatste is wordt 't idd lastig - dan kan ik het begrijpen.

Maar als je een studio hebt die beschikbaar is moet dat natuurlijk klanten trekken, en die zouden misschien wel eens niet zo overtuigd kunnen zijn van een gratis host. Het is wel mooi dat er een hele hoop gratis oplossingen beschikbaar zijn voor snel iets neer te zetten, bijv. phpNuke en Mambo (al is dat laatste wel gruwelijk uitgebreid).

(overigens, het woord 'jingles' bevat geen apostrof.)
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/65/

Back