Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door mc_kwok
[behoorlijk OT]
Flash is door de jaren heen zwaar misbruikt (skip intro) en nu (ook weer gezien de reacties hier) verguisd door velen. Kijk eens op www.sega.com en zie dat Flash ook functioneel zijn kan. Flash is VET!
[/behoorlijk OT]

Oja, en iedere link in een nieuw venster, dat zou ik ook niet doen, hooguit voor externe links.Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]
[off topic]
Flash is mooi en vet als het gebruikt word om bijvoorbeeld headers op een website te maken, zoals bij de Sega site. Een complete Flash site is imho het irritantste wat er is: als je op de back knop drukt moet de site opnieuw laden, en je kan niet deep linken etc..
[/off topic]
. De hele Sega site is flash. De browser navigatie knoppen werken nog, deeplinken werkt ook perfect, tot aan begrijpelijke url's aan toe. 

in de categorie "lelijkste-sites-van-2005" zou deze wel eens redelijk hoog kunnen scoren

Hey nog een creatieve 'ik gebruik web-log gewoon als website' anarchist!
Hoe doe je dat met die knoppen? Da's best mooi zo.
Beetje pixel-blokkerig allemaal, dat wel.
QUOTE]
Dit zijn tijdelijke buttons ,binnenkort heb ik de high-rez buttons af.
De Set-up is bescheiden maar effectief,waar ik mee werk hoeft geen high-tech of het nieuwste te zijn zolang het maar functioneerd,en doet wat ik ervan verlang.Indrukwekkende set-up ook....geen mp3's van uzelve?
Ben nu bezig met 3 nummers voor een producent.
En 3 nummers voor een R&B groep
En 1 Jingles voor een Hardrock Web-radio station staat er vande week ook op met de banner(link) van de desbetreffende site)
[QUOTE)'Mindbleep' is ook een erg geinige vondst!Zoeper!