Wanneer ik in Reason (2.5) een nieuw device toevoeg, maakt hij zelf een verbinding met patch-kabels. (aan de achterzijde uiteraard). In de handleiding staat dat hij dit doet op een voor hem zo logisch mogelijke manier. DAT WIL IK HELEMAAL NIET!! Heb ik net de Subtractor via een compressor, de scream4 en twee delays gepatched die weer naar twee rewire kanalen gaat : voeg ik vervolgens een Malström toe..... gaat hij zelf de uitgang daarvan naar de compressor steken.
Is er geen enkele mogelijkheid om een nieuw device toe te voegen zonder dat er ook maar één patch kabel wordt ingestoken, zodat ik zelf kan bepalen waar hij heen gaat? Met één of twee apparaten is dat niet zo'n probleem maar als je net een complexe patch hebt gemaakt die vervolgens wordt vernaggelt dan wordt het wel erg lastig om al die kabels weer op de goede plek te krijgen.
Ik kon nergens een instelling vinden, en ik zag ook niks daarover in de manual...

Is er geen enkele mogelijkheid om een nieuw device toe te voegen zonder dat er ook maar één patch kabel wordt ingestoken, zodat ik zelf kan bepalen waar hij heen gaat? Met één of twee apparaten is dat niet zo'n probleem maar als je net een complexe patch hebt gemaakt die vervolgens wordt vernaggelt dan wordt het wel erg lastig om al die kabels weer op de goede plek te krijgen.
Ik kon nergens een instelling vinden, en ik zag ook niks daarover in de manual...
Dit werkt perfect!!!