hardware sequencer-meeting

Ik baal overigens behoorlijk dat ik niet kan....had me echt gezellig geleken....

Verzetten is zeker geen optie? 8o) :dubbel:

Origineel geplaatst door mischa
of 3 synthforum moderators kunnen opnoemen ?

Mischa, we gaan dr gewoon een quizzz van maken:

"Spot de Mod!"

-c-

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Nog even een herrinnering: graag opgeven als je wilt komen, ook als je geen gear meeneemt! Anders kom je er niet in... We willen het een besloten feesie houden voor synthforumleden, en dus willen we graag weten wie er allemaal komen.

Vandaag hebben M0n0 en ik de laatste dingen doorgesproken met Platform, wij zijn er helemaal klaar voor. Gaat een mooie dag worden....:)

(ik hoop trouwens wel dat ik nog leef na 't feest de avond ervoor ;))

Geen zorgen voor de dag van morgen enzo. Ik neem m`n portable Senseo mee :) Heb er echt veel zin in...

Origineel geplaatst door C738

"Spot de Mod!"

-c-
Dan neem ik een nepbaard en nepsnor mee! :) Jiehoe!

Oh, M0n0, kun je die resterende rackschroefjes meenemen? Dan zijn we daar ook gelijk klaar mee en kan ik weer verder...euhm...head bangen! :D

Origineel geplaatst door Meinte37
Oh, M0n0, kun je die resterende rackschroefjes meenemen? Dan zijn we daar ook gelijk klaar mee en kan ik weer verder...euhm...head bangen! :D

No Probz,

Liggen al weer een weekje klaar.....maar kan de tijd niet vinden :)
Zondag is een goed plan!Staat nu op "things to do"

Origineel geplaatst door C738

"Spot de Mod!"

-c-

Is dat met een spuitbus stippen aanbrendgen op Moderators? 8o)

Oeps.. het wordt dus gevaarlijk.

Heeft er iemand nog C738 maskers voor mij in de aanbieding? :)

Het was sterker....

Attachments

• spotdemod.jpg
    spotdemod.jpg
    136,8 KB · Bekeken: 107
Ik mis helaas nog de RS7000 in het lijstje.... IEMAND?????

En iemand die zijn MPC beschikbaar stelt om een TI aan te hangen, ik neem liever geen laptop mee....of toch wel????

Origineel geplaatst door avs
En iemand die zijn MPC beschikbaar stelt om een TI aan te hangen, ik neem liever geen laptop mee....of toch wel????

C738 heeft zich reeds beschikbaar gesteld... :D

Origineel geplaatst door avs
Ik mis helaas nog de RS7000 in het lijstje.... IEMAND?????
Wokenangel had ik deze thread aangegeven misschien een mee te willen nemen. Ik heb 'm een tijdje terug al een PB gestuurd, maar nog niets meer van gehoord. Nog even afwachten dus.

Origineel geplaatst door bass-molecules
helaas jongens kan niet komen, moet morgen ochtend een klus draaien voor me werk.

dus helaas komt er geen spectralis.

veel plecier morgen en misschien een volgende keer.
ai.... dat is jammer.

Ik ben er klaar voor iig. Vanavond een mooi feesie met Rob Acid, en morgen de meeting :). Aanmelden kan natuurlijk nog steeds bij mij.

Back