Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mischa
of 3 synthforum moderators kunnen opnoemen ?
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Nog even een herrinnering: graag opgeven als je wilt komen, ook als je geen gear meeneemt! Anders kom je er niet in... We willen het een besloten feesie houden voor synthforumleden, en dus willen we graag weten wie er allemaal komen.
Vandaag hebben M0n0 en ik de laatste dingen doorgesproken met Platform, wij zijn er helemaal klaar voor. Gaat een mooie dag worden....![]()
(ik hoop trouwens wel dat ik nog leef na 't feest de avond ervoor)
Heb er echt veel zin in...Dan neem ik een nepbaard en nepsnor mee!Origineel geplaatst door C738
Mischa, we gaan dr gewoon een quizzz van maken:
"Spot de Mod!"
-c-
Jiehoe!Origineel geplaatst door Meinte37
Oh, M0n0, kun je die resterende rackschroefjes meenemen? Dan zijn we daar ook gelijk klaar mee en kan ik weer verder...euhm...head bangen!![]()

Origineel geplaatst door C738
Mischa, we gaan dr gewoon een quizzz van maken:
"Spot de Mod!"
-c-

En wie de gear raakt moet een rondje gevenOrigineel geplaatst door C738
Ik zat meer te denken aan paintballen
-C-

Origineel geplaatst door avs
En iemand die zijn MPC beschikbaar stelt om een TI aan te hangen, ik neem liever geen laptop mee....of toch wel????

Wokenangel had ik deze thread aangegeven misschien een mee te willen nemen. Ik heb 'm een tijdje terug al een PB gestuurd, maar nog niets meer van gehoord. Nog even afwachten dus.Origineel geplaatst door avs
Ik mis helaas nog de RS7000 in het lijstje.... IEMAND?????
ai.... dat is jammer.Origineel geplaatst door bass-molecules
helaas jongens kan niet komen, moet morgen ochtend een klus draaien voor me werk.
dus helaas komt er geen spectralis.
veel plecier morgen en misschien een volgende keer.
. Aanmelden kan natuurlijk nog steeds bij mij.