hardware sequencer-meeting

Eindelijk bericht van Platform in Groningen: 't gaat door op 30 oktober! Alle mensen die in deze thread hebben aangegeven te willen komen met een sequencer hebben van mij een PB gekregen voor bevestiging. Als er nog andere mensen zijn die een sequencer mee willen nemen, dan moeten ze zich even opgeven door mij een PB te sturen.

Meer informatie over de meeting volgt zeer binnenkort. De website staat al klaar. :)

ik heb die kerel op marktplaats gevraagd naar het rookverleden en de minimumprijs van de doepfers (schalt en regelwerk en maq) maar hij reageert niet. komt het los, dan zie ik het wel zitten om ze te brengen. boven elkaar in een rek is het leuk en makkelijk vergelijken.

Origineel geplaatst door fuse
[zeur mode]W'rom geen laptops!?[/zeur mode]

Maar ehm.... hardware sequencer in synths/workstation geldt ook?
Bijv een mooie SY99 :{
Laat je me even weten als je wel naar Groningen komt? ten minste als genoeg kennis van de SY99 hebt;)
Ik heb dat ding al sinds begin 2004 en behalve het "klanken selecteren en gewoon spelen" kan ik er nog steeds niets mee doen, hoe graag ik dat ook wil.:stupid

Laatst gewijzigd:
Kan die schrittmacher eigenlijk program changes sturen?
Ik probeer dat trouwens ook te vinden bij de Poly evolver..

Weet jij hier meer van Grooveron?:halleluja

Origineel geplaatst door Grooveron
ok ik de Manikin Schrittmacher en de poly evolver

Zover ik wet versturen beide dat niet maar ik ga het nakijken voor de zekerheid,

Komen dr ook mensen met electribe SX / MX ? dat lijken me ook wel leuke bakjes om er bij te hebben.

-C-

Origineel geplaatst door sunny
Laat je me even weten als je wel naar Groningen komt? ten minste als genoeg kennis van de SY99 hebt;)
Ik heb dat ding al sinds begin 2004 en behalve het "klanken selecteren en gewoon spelen" kan ik er nog steeds niets mee doen, hoe graag ik dat ook wil.:stupid

Ow, ik had al onder voorbehoud gezegd te komen. Trouwens als you een SY99 meeneemt scheelt mij schleppen.
(of kom je er zonder apperaat d'r niet in?)

Natuurlijk kom je er zonder apparaat wel in! Gewone bezoekers zijn ook meer dan welkom.

Ow, ik had al onder voorbehoud gezegd te komen. Trouwens als you een SY99 meeneemt scheelt mij schleppen.
Ik heb Hazes een pb gemaild waarin ik vroeg of het testen van de apperaatjes door vaste mensen uitgevoerd worden, of moet dat m.b.v. de eigenaar zelf gebeuren. Dat moest ik weten omdat ik- zo als ik de vorige keer zei- geen kennis heb van de SY99. Het zou cool zijn als die jongens het zelf kunnen, want ik zit een beetje te denken of ik niet mn korg 01W en GEM SK76 ook moet meenemen, want die twee hebben ook sequencers (dat van de SK is zelfs met 32 tracks ipv 16). Maar goed ik zit nog steeds op een antwoord van Hazes te wachten. :doei:

Laatst gewijzigd:
Ik heb Hazes een pb gemaild waarin ik vroeg of het testen van de apperaatjes door vaste mensen uitgevoerd worden, of moet dat m.b.v. de eigenaar zelf gebeuren. Dat moest ik weten omdat ik- zo als ik de vorige keer zei- geen kennis heb van de SY99. Het zou cool zijn als die jongens het zelf kunnen, want ik zit en beetje te denken of ik niet mn korg 01W en GEM SK76 ook moet meenemen, want die twee hebben ook sequencers (dat van de SK is zelfs met 32 tracks ipv 16). Maar goed ik zit nog steeds op een antwoord van Hazes te wachten. :doei:
Ik kan ook wel ff voor je antwoorden, aangezien ik 't mede organiseer. Er komt een groot aantal tafels te staan waarop alle apparatuur staat. Je kan er gewoon langs lopen met met alle zooi gaan pielen. Zeker geen vaste mensen per sequencer, gewoon lekker zelf spelen!

01W en SK76 zijn ook van harte welkom. Laat maar horen als je ze meeneemt!

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Natuurlijk kom je er zonder apparaat wel in! Gewone bezoekers zijn ook meer dan welkom.

Bier uit eigen streek is toch nog wel steeds verplicht?:biertje:

Origineel geplaatst door Sly Dog
Bier uit eigen streek is toch nog wel steeds verplicht?:biertje:
Dat moeten we nog even overleggen, maar ik denk 't niet. Er zal namelijk ook een kleine entreeprijs zijn voor de huur van de zaal in Platform.

Ik heb Hazes een pb gemaild waarin ik vroeg of het testen van de apperaatjes door vaste mensen uitgevoerd worden, of moet dat m.b.v. de eigenaar zelf gebeuren. Dat moest ik weten omdat ik- zo als ik de vorige keer zei- geen kennis heb van de SY99. Het zou cool zijn als die jongens het zelf kunnen, want ik zit en beetje te denken of ik niet mn korg 01W en GEM SK76 ook moet meenemen, want die twee hebben ook sequencers (dat van de SK is zelfs met 32 tracks ipv 16). Maar goed ik zit nog steeds op een antwoord van Hazes te wachten. :doei:

Hey, die pb heb ik ff gemist :confused: maar goed; het antwoord is al gegeven. Misschien is het wel leuk als we een soort knowledge-base kunnen maken, van het vergelijken van zoveel sequencers naast elkaar. Dit kunnen we dan op het forum zetten. Ik zal iig daar nog ff over nadenken.

wat betreft het bier: Zoals protohuman al aangeeft zal er een kleine bijdrage gevraagd worden (5 euri), waardoor het verplichtende karakter van het meebrengen van bier vervalt (is misschien ook een slechte combi met al die apparatuur:) ). Giften aan de organisatie zijn natuurlijk van harte welkom :D ;)

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Je kan er gewoon langs lopen met met alle zooi gaan pielen. Zeker geen vaste mensen per sequencer, gewoon lekker zelf spelen!

Ik ga dr vanuit andermans spullen behandelen zoals ze hun eigen spullen behandelen (in de positieve zin).
Verder heb ik er wel zin aan. Al is het alleen al om de sociale contacten met mede-synthforummers. Dat vind ik eigenlijk net zo belangrijk.

-Robin-

Tafels met gear erop?

Lijkt me dan handig om een streng koptelefoon policy er op na te houden.
Want geblaas door spiekers lijkt me niet erg handig als je dingen uit wil leggen of lekker even wilt pielen.

Over koptelefoons: Ik neem gewoon mijn eigen koptelefoon mee en die plug ik links en rechts in de apparatuur die dr staat.

Is er trouwens ook iets van een mixer aanwezig?

-C-

Yes, zoveel mogelijk met koptelefoons werken. De meeste apparatuur heeft een koptelefoonuitgang, dus dat moet goed gaan lijkt me.

@C738: ik neem m'n eigen mixer mee (zo'n beetje m'n hele setup zal er nog staan van het optreden van de avond er voor). Het is natuurlijk het makkelijkste als de apparaten zo veel mogelijk los te gebruiken zijn, dus niet bij elkaar op 1 mixer. Het liefst dus zelf een mixertje meenemn. Mocht dat niet lukken, laat 't ff weten. Dan kun je eventueel op mijn mixer of neem ik nog een dj mixertje mee.

@reddread: volgende week komt een website online met daarop o.a. een lijst van alle apparatuur dat komt.

Getverderrie Hazes,

Ik heb net mijn enige hardware sequencer bij jou afgeleverd... Mag ik komen ZONDER sequencer ?

:D

Ik kan natuurlijk altijd mijn KC-tje even meenemen om te kijken of external gear ook goed op die sequencers werken :D

Back