hardware sequencer-meeting

Origineel geplaatst door D Sinister
Cool lijkt mij dit.

Ik zeg niet toe dat ik kom want ik moet nog veel leren over mij mam sq16.
Ik ga er aan werken.
Een SQ16 zou een zeer welkome aanvulling zijn :okdan:.

En misschien zijn er ook wel mensen die jou wat kunnen leren over dit beestje ;).

Dat is de reden dat ik mezelf hier aangemeld heb, dus ik hoop het maar.
Ik woon in een dorp vlak bij breda dus dat bier moet dan uit breda komen lijkt me.

Gaan er ook nog mensen naar de 303 expo ? http://www.spraci.com/event.cgi/46695

Hey,

Ik zie dit ook wel zitten. Ik heb een paar hardware sequencers in huis (ARP, SQ10, Oberheim mini Seq, Yamaha CS30 en een Roland CSQ100). Als ik kom, dan kom ik ook met de trein.

@JohnnyBusca: Misschien samen reizen?

Maar goed...met de trein ga ik dus niet alles meenemen. Het wordt dan waarschijnlijk de SQ10 of de ARP.

ik wil wel een rs7000 meenemen, even afhankelijk van waar de meeting word gehouden.

Ik hoor het graag,

Jonathan

hey Jonathan! Leuk, ook een RS7000. Meeting is wel in Groningen, maar misschien kunnen we carpoolen. Overigens is Monologic nog in overleg met het zaaltje. Gaat goed komen!

@Matthijs: Leuke dingen om mee te nemen!

Hardware sequencer

Hardware sequencer

Hallo
ik ken iemand die een roland Micro Composer MC-8 sequencer heeft
met 2 patchbays en volledig in orde
ooit heeft dat ding meer dan 7000 dollar gekost
gebouwd als een tank
hij is aan het twijfelen om hem misschien te verkopen
het is een ding dat je nooit meer zal tegenkomen
een museum stuk dus
kan iemand mij nog wat meer info geven over dit toestel
groeten

lijkt me best leuk om te komen.

ga dan m'n spectralis meenemen als die er nog niet is 8D

is alleen even de vraag wanneer dit is er of er nog mensen zijn die uit de buurt van Utrecht met me mee willen rijden om zo de bezine kosten te drukken.

Aangezien dr nog geen definitieve datum is kan ik nog niet zeggen of ik kom. Maar mocht de datum passen dan kun je op me rekenen.
Wat ik mee kan nemen:
-MPC2000xl / 8outs / smartmedia drive
-Future Retro 777
-Roland TB 303

Als er al iets van bovenstaande meegenomen wordt (zal zo de thread nog effe checken) dan laat ik zo'n zelfde bakje natuurlijk lekker thuis :D

-C-

Laatst gewijzigd:
Ik heb...

Ik heb...

...niets om mee te nemen..

..dat een ander ook al niet heeft.

maar ik wil graag op de hoogte blijven van wanneer en waar.

Ik heb inmiddels een auto dus ik kan ook komen!

Ik kan wat sequencer modules van doepfer meenemen en een mobius of zo. :)

't Gaat een gezellige boel worden heb ik al door. :)
Ik heb al een website klaarliggen met meer informatie over de meeting. Zodra de datum definitief is zal ik 'm hier posten.

Naast de Schrittmacher zal ik ook een Polyevolver keys meebrengen met zijn 16!! sequencer lijnen.
Dus kom op met die datum en liefst niet op 15 October

datum (onder voorbehoud)

datum (onder voorbehoud)

De datum is hoogstwaarschijnlijk 30 oktober. Da's een zondag. Het zal dan overdag plaatsvinden in een zaaltje. Maar zoals gezegd onder voorbehoud. :)

mooi, nog een PA nodig, ik kan de mijne meenemen? (Cerwin Vega van 2 KW)

Origineel geplaatst door Yawgmoth
PA? Koptelefoons werken goed op meetings :engel:

ok ook goed, ik dacht mischien bij een workshopje voor meer dan 4 man is een kleine PA wel ok.
Maar goed ik ben er nog nooit bijgeweest dus ik ken de volgorde en werkwijze niet.

My Bad.

Origineel geplaatst door Grooveron
ok ook goed, ik dacht mischien bij een workshopje voor meer dan 4 man is een kleine PA wel ok.
Maar goed ik ben er nog nooit bijgeweest dus ik ken de volgorde en werkwijze niet.

My Bad.

We hebben in het verleden nogal slechte ervaring gehad, machine drum over monitoren naast een CS-80. Monopoly handteerde bij de vorige meeting de regel strak (zover ik weet) met daardoor veel meer klankplezier.

You bad? Ok, but i won't spank you!:D

Waar wordt de meeting eigenlijk gehouden?
En is 30 oktober als een feit?

Ik ben de 30ste helaas niet van de party...andere plannen voor die dag.

Back