Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

). Ook wat oude analoogjes zouden leuk zijn. Iemand toevallig een leuke Korg MS serie met sequencer staan?Origineel geplaatst door ProtoHuman
C heeft aan mij bevestigd dat ie z'n 303 meeneemt. Er komt al een hele stapel sequencers (zie website), maar een paar extra kunnen geen kwaad. Zo zou ik 't wel leuk vinden als er nog wat andere MPC's komen om te vergelijken (een 4000,1000 of een 2500 natuurlijk). Ook wat oude analoogjes zouden leuk zijn. Iemand toevallig een leuke Korg MS serie met sequencer staan?
Oeps, over het hoofd gezien! Ik kreeg ook zo'n stapel pb's.... Ik voeg 'm meteen even toe!Origineel geplaatst door bass-molecules
hey, dacht dat ik op jouw PBtje gereageerd had ? maar zie m'n Spekkie er niet tussen staan![]()
Ik kan/wil dus het volgende meenemen.
Spectralis
Waldorf Qkb ( onder voorbehoud, een paar knoppen zijn niet helemaal lekker dus moeten eerst nieuwe pots in !!)
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Oeps, over het hoofd gezien! Ik kreeg ook zo'n stapel pb's.... Ik voeg 'm meteen even toe!

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Oeps, over het hoofd gezien! Ik kreeg ook zo'n stapel pb's.... Ik voeg 'm meteen even toe!

Dag fuse,Origineel geplaatst door fuse
Ow, ik had al onder voorbehoud gezegd te komen. Trouwens als you een SY99 meeneemt scheelt mij schleppen.
(of kom je er zonder apperaat d'r niet in?)
, daar kan ik ten minste wel wat mee.
Ai.... da's jammer. Je had een paar leuke spullekes om mee te nemen...Origineel geplaatst door MatthijsBlom
helaas....kan er toch niet bij zijn.
Ik zit in Barcelona tijden de hardware sequencer meeting.
Veel plezier iig en volgende keer beter.